Aviseringar
Rensa alla

Vilken högskola/universitet skall man som svart undvika?


Ämnesstartare

Ja, som titeln lyder. Vilken högskola/universitet skall man som svart undvika tex rasister/nazister och sådant? SD:are?


   
Citera
Ämnesstartare

tror ej man behöver ha det i åtanke när man väljer universitet. fast vet icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VANEJJ:

tror ej man behöver ha det i åtanke när man väljer universitet. fast vet icke!

Klart man skall tänka över sådant. Jag menar det finns ju hur många rasister/nazister eller SD:are som helst. Sedan förmodligen fler vid små orter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Klart man skall tänka över sådant.

ne tycker jag inte, har aldrig tänkt så.

Anura:

Jag menar det finns ju hur många rasister/nazister eller SD:are som helst.

nu överdriver du tycker jag. dessutom brukar dessa människor inte läsa vidare på universitetet. vissa säger av "förklarliga själ"(hoppas du förstår vad som menas).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VANEJJ:

nu överdriver du tycker jag. dessutom brukar dessa människor inte läsa vidare på universitetet. vissa säger av "förklarliga själ"(hoppas du förstår vad som menas).

förklarliga själ? Nä jag förstår inte. Vad för skola går du i då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

förklarliga själ?

jag skrev fel, ska vara skäl :D.

Anura:

Nä jag förstår inte

alltså att dom oftast är för dumma för att läsa på den nivån (dom har ju tex valt att bli nazister/rasister) ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VANEJJ:

alltså att dom oftast är för dumma för att läsa på den nivån (dom har ju tex valt att bli nazister/rasister) ..

Det finns väldigt många SD:are i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har för mig att civilingenjörer är ganska överrepresenterade bland SDare iaf. och skåningar också.

så undvik civilingenjörsutbildning i skåne kanske =)


   
SvaraCitera

wow så troll det här är...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

wow så troll det här är...

Jag trollar inte. Jag kan lägga min hand på hjärtat att jag inte trollar. Jag är fullt seriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

så undvik civilingenjörsutbildning i skåne kanske =)

På allvar? Har hört att i Skåne så finner man många SD:are och rasister.


   
SvaraCitera

Anura:

Jag trollar inte. Jag kan lägga min hand på hjärtat att jag inte trollar. Jag är fullt seriös.

sdare är lågutbildade så på högskolan lär du inte träffa så många...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

sdare är lågutbildade så på högskolan lär du inte träffa så många...

Jag hitta en kille på Facebook som pluggar på Linnéuniversitet (en skola jag fundera på att börja).

Där han är medlem i massa grupper som Sverigedemokraterna, Vi gillar lika, inga flyktingbarn vid våra gator osv. Och det är inte den enda, jag hittar flertal av elever ifrån Linnéuniversitet som verkar vara SD:are.


   
SvaraCitera

Anura:

Där han är medlem i massa grupper som Sverigedemokraterna, Vi gillar lika, inga flyktingbarn vid våra gator osv. Och det är inte den enda, jag hittar flertal av elever ifrån Linnéuniversitet som verkar vara SD:are.

men herre gud det är 5 % av sveriges befolkning som röstade på sd jag tror nog att du kan skaffa dig vänner bland de andra 95%.
så är det ju så att dom flesta sdare inte är farliga.


   
SvaraCitera