Aviseringar
Rensa alla

Vilken högskola/universitet skall man som svart undvika?


Ämnesstartare

qazedctgb:

men herre gud det är 5 % av sveriges befolkning som röstade på sd jag tror nog att du kan skaffa dig vänner bland de andra 95%.
så är det ju så att dom flesta sdare inte är farliga.

Det vet jag ju. Men vid vissa orter (förmodligen små orter som jag tänkte studera på) så finns det väl en stor majoritet av SD:are?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag kan lägga min hand på hjärtat att jag inte trollar.

<3


   
SvaraCitera

Anura:

finns det väl en stor majoritet av SD:are?

nej inte i någon kommun.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

nej inte i någon kommun.

Då har du ju fel. Alla vet ju att mindre orter är ju inte klimatet lika tolerant som i större städer som tex Göteborg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Ja, som titeln lyder. Vilken högskola/universitet skall man som svart undvika tex rasister/nazister och sådant? SD:are?

När du trollade om bajs var d1 åtminstone lite rolittttt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

När du trollade om bajs var d1 åtminstone lite rolittttt

Jag trollar ju fan inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag trollar ju fan inte.

ok isf kan jag lugna dig genom att försäkra dig om att du inte kommer stöta på faliga rassister på universitetet, oavsett vart du går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

ok isf kan jag lugna dig genom att försäkra dig om att du inte kommer stöta på faliga rassister på universitetet, oavsett vart du går.

Jaha och hur kan du göra det? Så du menar att jag inte kommer att möta många SD:are om jag väljer att läsa i tex Linnéuniversitet? Småland?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jaha och hur kan du göra det? Så du menar att jag inte kommer att möta många SD:are om jag väljer att läsa i tex Linnéuniversitet? Småland?

Jag menar att de inte är farligare än någon annan. Möjligtvis lite dummare (så ni kanske kan bli goda vänner).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag menar att de inte är farligare än någon annan. Möjligtvis lite dummare (så ni kanske kan bli goda vänner).

Jag är inte dum. Jag är inte rädd för om de skulle vara farliga eller ej. Jag har bara problem med människor som har fördomar om andra och hat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag är inte dum. Jag är inte rädd för om de skulle vara farliga eller ej. Jag har bara problem med människor som har fördomar om andra och hat.

Du verkar ganska fördomsfull själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Du verkar ganska fördomsfull själv.

På vilket sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

På vilket sätt?

Du generaliserar och drar förhastade slutsatser tråden igenom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Du generaliserar och drar förhastade slutsatser tråden igenom.

Nej det gör jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Nej det gör jag inte.

och där kan vi fastslå att du är dum...


   
SvaraCitera