Aviseringar
Rensa alla

Vilken hoj ska man köpa?


Ämnesstartare

Ja, jag är öppen för nästan allt. Huvudtanken är ju givetvis att den ska gå fort så en sportcykel av något slag får det väl vara. Är heller inte något speciellt fan av old-style designs så den får gärna se lite modern ut (om ni förstår). Annars är jag öppen för förslag!

PS: Kändes onödigt att nämna först men för er som faktiskt inte fattade, det ska vara en tung motorcykel.


   
Citera
Ämnesetiketter

En med sidovagn.


   
SvaraCitera

ing1


   
SvaraCitera

du ska köpa en Ural 650 med sidovagn.


   
SvaraCitera

handla på elgiganten, cykel på köpet![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriösa svar, någon?


   
SvaraCitera

GreenAnonymousMan:

Vilken hoj ska man köpa?

En MV Agusta F3 Serie Oro -12 [y]

http://www.blocket.se/kronoberg/MV_Agusta_F3_Serie_Oro_34924753.htm?ca=18&w=3

Image

[love] [love] [love]


   
SvaraCitera

Eller en gammal begagnad från 2006. En MV Agusta STIGER I PRIS i jämförelse med de allra flesta andra hojar som sjunker i pris. [smile]

Image

​ http://www.blocket.se/kronoberg/MV_Agusta_F4_1000_Senna_31033411.htm?ca=18&w=3&last=1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en 450 kanske? ktm faller rätt ner i hjärtat på mig om du undrar, annars så vet ja inte om en aprilia e ett alternativ...


   
SvaraCitera

Suzuki Hayabusa.
Kawasaki ZX-10R.
YAMAHA YZF-R1.

- "Jag dör hellre i en adrenalinkick än att somna in i någon j*vla fåtölj."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nationaldemokrat:

En MV Agusta

Den såg inte dum ut. Har du en själv?

Svullot:

en 450 kanske? ktm faller rätt ner i hjärtat på mig om du undrar, annars så vet ja inte om en aprilia e ett alternativ...

Nja, 450:an är inget för mig, men tack för förslaget ändå. Jag har faktiskt testat ett par Aprilias och RSV4:an är riktigt skön att köra.

x_marty:

Suzuki Hayabusa.
Kawasaki ZX-10R.
YAMAHA YZF-R1.

Hayabusan kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat, men jag måste släppa taget. FARVÄL, FAGRA MÖ!!! *Snyft*
Kawasakin såg äckligt rå ut. Den måste jag provköra. Är den lika grym som den ser ut så är saken klar. Yamahan såg också fin ut. Men jag vet inte, har alltid varit lite skeptisk mot deras cyklar (vet inte riktigt varför) men den tål att testas. Har du någon egen favorit bland dessa tre? D.v.s. om du kört dem.

x_marty:

- "Jag dör hellre i en adrenalinkick än att somna in i någon j*vla fåtölj."

Haha, bra sagt!


   
SvaraCitera

GreenAnonymousMan:

Har du någon egen favorit bland dessa tre? D.v.s. om du kört dem.

Nej. Men fort ska det gå.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Nej. Men fort ska det gå.. [cute]

Så sant som det är sagt. Såvida du inte själv hittar någon du gillar bättre kan jag rekommendera Hayabusan. Det är en riktig goding och snabb som fan. Riktigt skön att köra rent allmänt också.


   
SvaraCitera

nationaldemokrat:

En MV Agusta F3 Serie Oro -12

Din landsförädare, en äkta arisk svensk kör endast Husqvarna, Rex eller dylikt!!1!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Din landsförädare, en äkta arisk svensk kör endast Husqvarna, Rex eller dylikt!!1!!!

[bigsmile]
Husqvarna[love]


   
SvaraCitera