Aviseringar
Rensa alla

Vilken kändis vill du träffa?


Ämnesstartare

Geigerzähler:

p.g.a vet ej vilka dessa är ens.

okej... isånnafall så borde du inte heller veta vad Twilight är för film, om du inte gör det så är du ganska efterbliven (den är ju känd över hela världen).. nej, men visst.
[ops]

My dreams are her:

Känner inte till någon dessa du räknade upp förutom första.

Robert pattinson är kändare än justin bieber


   
SvaraCitera

Sämst alternativ. [sad] Vill träffa Hanif Bali.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Ingen


   
SvaraCitera

ingen av dem


   
SvaraCitera

Girlz97:

Robert pattinson är kändare än justin bieber

Tittade lite noggrannare, David Guetta känner jag till, men han gör dålig musik.


   
SvaraCitera

Girlz97:

Miley Cyrus (Du röstade på detta alternativ)

[wink]


   
SvaraCitera

Eminem?


   
SvaraCitera

Matthew Tuck! [cute]


   
SvaraCitera

Kommer inte på namnet på någon kändis jag vill träffa. Men dom jag gillar bäst är dom som inte "gör någon stor grej" av sin kändisskap så att säga, eller som använder sin kändisskap för att försöka göra världen till ett bättre ställe. Bono är väl en sådan kändis. Eller blandar jag ihop honom med någon annan nu?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leeilaa:

Eminem?

fick inte plats med flera. sorry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

som använder sin kändisskap för att försöka göra världen till ett bättre ställe.

ja, men problemet är att det är typ ingen kändis (som jag vet) som inte gör en stor grej av sitt kändisskap.


   
SvaraCitera

Girlz97:

Demi Lovato

Vem?

Girlz97:

David Guetta

Vem?

Girlz97:

Bruno Mars

Vem?

Jävla D-kändisar allihopa.


   
SvaraCitera

Girlz97:

ja, men problemet är att det är typ ingen kändis (som jag vet) som inte gör en stor grej av sitt kändisskap.

Mjo, för att vara känd är väl att göra en stor sak av sin kändisskap, så det är lite motsägelsefullt, haha

Men... tänker mest på att inte alltid synas överallt för att synas. Att inte bo i ett enormt palats bara för att.

Om jag inte fått det om bakfoten så levde exempelvis Steve Jobs inte så flott som han hade kunnat om han hade velat. Han bodde i ett relativt vanligt hus.

Det finns säkert andra också, men jag nämner Steve Jobs just för att jag för några dagar sedan såg en dokumentär om honom.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Quint:

Vem?

Jävla D-kändisar allihopa.

vill du att jag ska lägga upp bilder på dem elr?
jag kan börja med att Bruno Mars har gjort låtarna "It will rain", "The lazy song" , "Grenade" , "just the way you are" och en massa flera.

sök på låtarna om du inte känner igen dem. Låtarna går på radion typ hela tiden.

Demi Lovato har också gjort en massa låtar och är skådespelerska i bla "Camp rock" "Sonnys chans" på nickelodeon osv.

David Guetta är songare och har gjort låtarna "little bad girl", "without you" , "stereo hearts"


   
SvaraCitera

Girlz97:

vill du att jag ska lägga upp bilder på dem elr?

Bildgooglade på dem och kände inte igen någon. Av låtarna du räknade upp hade jag bara hört "Grenade" och "The lazy song" innan. Stereo Hearts fanns inte på youtube så den vet jag inte om jag känner igen.

Hur som helst. Fortfarande D-kändisar. Av 10 alternativ hade hälften någon koppling till Twillight-filmerna, vilka jag inte har sett.


   
SvaraCitera