Aviseringar
Rensa alla

Vilken konsol ska jag ha?


Man tycker olika. Gillar dock inte Halos multiplayer.


   
SvaraCitera

Är du douche eller vill pappa ha en bluray-spelare?


   
SvaraCitera

Känns lite som att trådskaparen fokuserar på fel saker här. Men det är bara en känsla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym345:

Själv valde man ett ps3 och jag ångrar inte det köpet, även om jag saknar Gears of war i hyllan...

Tack för en seriös svart [y]


   
SvaraCitera

Varsågod, du. [cheers]


   
SvaraCitera

Lite synd att alla vi andra är så oseriösa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym345:

Varsågod, du.

Undrar över en sak, är Ps3 kontrollern komplicerat att spela med?


   
SvaraCitera

Personligen så tycker jag du ska köpa xbox 360 🙂 bara för mycke nya saker kommer ut nu och xbox har ofta väldigt billiga erbjudanden så som det nya kinect som är en spelupplevelse på högsta grad:P Playstation 3 är mycket dyrare och så är dom lite efter dom har ju sina så kallade dil'os som man ska stå och vifta med som Wii. Så köp x box 360 för dom har väldigt härlig spel så som Halo, gears of war och många fler:) [cheers][cheers]


   
SvaraCitera

SwedenLand:

Undrar över en sak, är Ps3 kontrollern komplicerat att spela med?

Nej då. Den väger ytterst lite och eftersom den känns mycket rappare än 360-kontrollen föredrar den när jag spelar Call of duty. Med bilspel föredrar jag xbox-kontrollen då tyngden i både själva kontrollen och i styrningen samt ergonomin ger en behagligare spelkänsla.

Nackdelen med ps3-kontrollen är just ergonomin och den plastiga (billiga) känslan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvitto:

Så köp x box 360 för dom har väldigt härlig spel så som Halo, gears of war och många fler:)

Men Ps3 har killzone 1,2 och 3 [rolleyes]


   
SvaraCitera

Känns som att Xbox360 är den konsol med störst utbud av spel.

Du missar dock spel som Uncharted (PS3), och alla spel som är Nintendo-exklusiva (Zelda, Mario etc).


   
SvaraCitera