Aviseringar
Rensa alla

Vilken låt


Ämnesstartare

Lyssna till dig de/vi/du/ni är en het jag t - stamma igenom din wordsBreaking en sweatWhat er den gonna ta till confessWhat vi båda knowYeah , Jag var outta stad sist weekend,You fölade lik en hallicken rund din klaga vännerna din litten partiet gonna slut så starter vi goWoohha - en ohoohYou fik en secretwoohha - en ohoohYou kunde hålla itwoohha - en ohoohSomebody läcka it,And nu något skit är omkring till gå downNever tanken så pass du skulle bli den oneActing lik en slut när Jag var goneMaybe du borde notKiss och television verkligen skulle har höll den i din pantsHearing smutsig historia från din friendsMaybe du shouldn'tKiss och television sett lik en redskap inte en bawlerYour spelsätten lik en kyckling , varför bekymra sig? JAG kanna finna någon väg hotterwith en betydligare wow. well'Cause på topp om alla vägen så pass du bud upYou avbröt inte skarp nog till hålla din dum mun stänga er så sjuk av itI har har nog hoppas du cryWoohha - en ohoohYou fik en secretWoohha - en ohoohYou kunde inte hålla itWoohha - en ohoohSomebody läcka itAnd nu något skit är omkring till gå downNever tanken så pass du skulle bli den oneActing lik en slut när Jag var goneMaybe du borde notKiss och television verkligen skulle har höll den i din pantsHearing smutsig historia från din friendsMaybe du borde notKiss och tellKiss och berätta (x8I) hoppas du veta fått goYouGet upp och goI icke gör det wanna veta varför din grov fått go,YouGet upp och go'Cause jag dont wanna kunnig aldrig tanken så pass du skulle bli den oneActing lik en slut när Jag var goneMaybe du borde inte


   
Citera
Ämnesstartare

what


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Please rape me:

what

VILKEN LÅT! det är google translate typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

VILKEN LÅT! det är google translate typ

jaha xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tik tok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

sweatWhat er den gonna ta till confessWhat vi båda knowYeah ,

HAHAHHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Please rape me:

tik tok

felfelfelfel


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

http://open.spotify.com/track/33WN4rX9eWyDCED0P3E05S

ok tgo bara google translat o översatt e o sen sökte på gogle d e ej migg gel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Please rape me:

ok tgo bara google translat o översatt e o sen sökte på gogle d e ej migg ge

aja men d går ej så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

aja men d går ej så

ne märkte d fett jobbigt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad]


   
SvaraCitera