Aviseringar
Rensa alla

Vilken livinsikt har du fått idag?


Ämnesstartare

Insåg idag att jag hela mitt liv har gjort det som känns enklast och minst ansträngande för stunden varefter detta sedan comes back and bites me in the ass, och jag får till slut anstränga mig mycket mer än vad som hade varit nödvändigt.

Har du haft fått nån livsinsikt idag? eller i förra veckan, whatever.
Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fistforfight:

Insåg idag att jag hela mitt liv har gjort det som känns enklast och minst ansträngande för stunden varefter detta sedan comes back and bites me in the ass, och jag får till slut anstränga mig mycket mer än vad som hade varit nödvändigt.

Mitt liv typ. Eller, jag skiter i saker som inte verkar kul och får det jobbigare i längden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är typ det. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feel:

Mitt liv typ. Eller, jag skiter i saker som inte verkar kul och får det jobbigare i längden.

JejeX:

Det är typ det. [sad]

Och jag är för lat för att orka ändra mig också... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Och jag är för lat för att orka ändra mig också... [sad]

Ohja. [n] Fast jag fick faktiskt lite livshopp idag.[y] Får väl se hur länge det håller bara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

typ dö

[sad][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att tjejer är elaka, de viskar bakom ryggen på en.

En jävla brud som jag hatar försökte lägga krokbenför mig idagoch jag torkade av mina skor på hennes ben och gick därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förra veckan lärde jag mig att synden straffar sig själv, idag lärde jag mig att det inte var sant. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

[sad][confused]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

En jävla brud som jag hatar försökte lägga krokbenför mig idagoch jag torkade av mina skor på hennes ben och gick därifrån.

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att jag är väldigt dålig på att behålla människor i mitt liv. Eller dålig vet jag inte - jag har helt enkelt inte ens försökt eller ansträngt mig.
Detta ledde till ett försök att behålla kontakten med en person - hur det går återstå att se...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insåg att jag har det så jävla bra som jag har det nu och inte orkar bry mig ett piss ifall jag får G i alla skolämnen. Huvudsaken är att jag får godkänt och kan flyta på i livet.


   
SvaraCitera

Myksa:

Att jag är väldigt dålig på att behålla människor i mitt liv.

Word.
Dåligt på det sättet att jag tröttnar och omedvetet förstör genom att dra mig undan och komma med undanflykter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har insett att vissa saker kommer inte till mig gratis, det jag vill ha måste jag anstränga mig för att få.
Nu syftar jag inte på materiella saker.


   
SvaraCitera