Aviseringar
Rensa alla

Vilken Monster gillar du?


Har aldrig druckit monster. Gillar inte energidrycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stuck With Eachother:

stadsdel

stad*


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Låter väldigt bra! Vilken stadsdel bor du i?

Stadsdel? [tard] I min lilla stad finns inga delar!

Man bor antagligen i en del eller en annan del [cool][party] Dold text: Värsta hinten om vart jag bor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Stadsdel?

Jag rättade faktiskt mig själv

Stuck With Eachother:

stad*

undrade bara ifall du bodde i en storstad som stockholm (där Ica affärena brukar vara dyrare än på exempelvis landsbyggden) inte för att jag ska söka upp dig eller något annat creepy haha


   
SvaraCitera

grön monster
Image


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Jag rättade faktiskt mig själv

Såg inte det [blush] Ursäkta!

Stuck With Eachother:

undrade bara ifall du bodde i en storstad som stockholm

Nepp, bor i en rätt så liten stad. 15 000 pers eller nå.[party]


   
SvaraCitera

Lillmonstret

Dold text: Ibland[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Nepp, bor i en rätt så liten stad. 15 000 pers eller nå.

Mysigt! ifall alla känner alla bör det nog vare en väldigt trygg atmosfär [smile]


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Mysigt! ifall alla känner alla bör det nog vare en väldigt trygg atmosfär

HAHAHAHA

Nej. Vi tar in jättemycket invandrare och flyktingar hit, och de kommer inte så bra överrens... typ gängkrig här. Och nazisterna (som på senaste tiden försvunnit mer och mer) gör inte saken bättre[rolleyes] Och misshandel varje helg och så.

Känner mig mycket säkrare i storstäder och så [party] [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Vi tar in jättemycket invandrare och flyktingar hit, och de kommer inte så bra överrens... typ gängkrig här. Och nazisterna (som på senaste tiden försvunnit mer och mer) gör inte saken bättre Och misshandel varje helg och så.

Låter som typ rosengård. Men sådant finnst tyvärr även i storstäder som Malmö, Stockholm, Uppsala, ja princip överallt där det sker stora kulturkrockar ..

Gröna Vesslan:

Känner mig mycket säkrare i storstäder och så

Du är 19, varför flyttar du inte in till någon storstad eller i alla fall bort från där du bor ifall du inte känner dig trygg? [tard]


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Låter som typ rosengård.

Så illa är det inte 😛 Men staden tar in mer än som kan hanteras, tyvärr. Blir värre och värre för varje år som går. I gängkrigen är det i alla fall bara de inblandade som tagit skada än så länge. Däremot på stan, när det är mörkt, är det allt annat än säkert [no-no]

Stuck With Eachother:

Du är 19, varför flyttar du inte in till någon storstad eller i alla fall bort från där du bor ifall du inte känner dig trygg?

Ska flytta till Linköping i Januari om jag kommer in på den linje jag sökt till [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröna Vesslan:

Däremot på stan, när det är mörkt, är det allt annat än säkert

Där jag bor finns det många ordningsvakter och säkerhetsvakter. Men dom som jag själv har märkt gör störst skillnad är civilpoliserna, tryggve och grannar som är ute och vandrar tillsammans på kvällarna för att bråk och liknande inte ska uppstå, dom kollar att allt är som det ska vara. Det gör dom självmant och får därför inte betalat (idealt arbete) ifall du föreslår det till dina grannar så kanske det skulle bli tryggare

Gröna Vesslan:

Ska flytta till Linköping i Januari om jag kommer in på den linje jag sökt till

Hoppas att du kommer in då! [smile]


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

ifall du föreslår det till dina grannar så kanske det skulle bli tryggare

Fast just mitt område är väldigt säkert [wink]

Alla är typ pensionärer eller barnfamiljer. De enda som är farliga är den enda invandrarfamiljen som bor i min länga. Hon eldar i sin öppna spis, FAST det är risk för att hon bränner ner hela huset (Åtta hus sammanlagt). Detta fast brandkåren sagt att hon inte får.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes varför har du mej som bakgrundsbild du har inte tillstånd till att ta en bild jag har tagit på mej själv!


   
SvaraCitera