Aviseringar
Rensa alla

Vilken partiledare...


Ämnesstartare

Pink Purple Babe: Bevara Sverige Svenskt

"Keep America American" är en slogan som tillhört KKK. SD har tydligen inspirerats av dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den som minst vill dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: "Keep America American" är en slogan som tillhört KKK. SD har tydligen inspirerats av dem.

Det är väl en viss skillnad mellan Nordamerika och Norden. Frånsett indianerna är ju alla invandrare i Nordamerika men befolkningen i Norden har ju bott här i dryga 12.000 år sedan inlandsisen smälte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pink Purple Babe:

Det är väl en viss skillnad mellan Nordamerika och Norden. Frånsett indianerna är ju alla invandrare i Nordamerika men befolkningen i Norden har ju bott här i dryga 12.000 år sedan inlandsisen smälte.

Vi har större rätt att vara rasistiska? Kristus....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pink Purple Babe: Kommunism för mig har inget med demokrati och göra utan stenhård tuff militärdiktatur. S

alltså vi är ju alla underordnade etablissemanget och deras bestämmelser oavsett vilket parti som styr men ja vänstern förespråkar ju inte den enskilda privilegierade elitisten utan hela samhällets välmående, vilket dessa elitister tjänar på när de blir sjuka/gamla/skaffar barn etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: alltså vi är ju alla underordnade etablissemanget och deras bestämmelser oavsett vilket parti som styr men ja vänstern förespråkar ju inte den enskilda privilegierade elitisten utan hela samhällets välmående, vilket dessa elitister tjänar på när de blir sjuka/gamla/skaffar barn etc

Det som talar mot kommunism är att det inte finns något land i världen som har en fungerande kommunism där folket kan känna sig lika fria som i västvärlden. Personligen tycker jag privat företagsamhet enbart är av godo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pink Purple Babe:

Det som talar mot kommunism är att det inte finns något land i världen som har en fungerande kommunism där folket kan känna sig lika fria som i västvärlden. Personligen tycker jag privat företagsamhet enbart är av godo.

jag har inte förespråkat någon kommunism


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan löfven
kan tänka mig att han är väldigt avvisande "nej, nu är det såhär, vi har pratat klart nu. låt mig va, gå din väg, jag har lyssnat färdigt"
yeah??? fu då


   
SvaraCitera

ingen.. e konflikträdd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
ingen.. e konflikträdd

"uh, då kmr vi ej överens" tänkte jag

Vill du sällan lösa saker? kan tänka mig att det är väldigt jobbigt att hela tiden vara rädd för att folk ska bli arga på dig


   
SvaraCitera

finmatta:

"uh, då kmr vi ej överens" tänkte jag

Vill du sällan lösa saker? kan tänka mig att det är väldigt jobbigt att hela tiden vara rädd för att folk ska bli arga på dig

Aa det e jobbigt.
Men så konflikträdd är jag inte.. tror jag..
Kan däremot bli ologiskt konflikträdd ibland.


   
SvaraCitera

Värsta deeptalket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Aa det e jobbigt.
Men så konflikträdd är jag inte.. tror jag..
Kan däremot bli ologiskt konflikträdd ibland.

okej :/ jag kan bli riktigt irriterad på folk som undviker konflikter när det ligger konflikter i luften. typ låtsas att ingenting hänt lr är jobbigt, sen ser man typ hur de svettas & vill gå därifrån

hemskt jobbigt att se & vara med om


   
SvaraCitera

finmatta:

okej :/ jag kan bli riktigt irriterad på folk som undviker konflikter när det ligger konflikter i luften. typ låtsas att ingenting hänt lr är jobbigt, sen ser man typ hur de svettas & vill gå därifrån

hemskt jobbigt att se & vara med om

aa joo kan relatera..
är lite ambivalent angående det här..

man skulle ha kontroll över sitt psyke va...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

aa joo kan relatera..
är lite ambivalent angående det här..

man skulle ha kontroll över sitt psyke va...

mm men tkr bara det är elakt att gå ifrån när ngn vill lösa ngt (har ej endast med psyket att göra, har med medkänsla att göra)
tror ej du är så, hoppas ej ngn är så =)


   
SvaraCitera