Aviseringar
Rensa alla

Vilken partiledare skulle ni helst hänga med?


Ämnesstartare

Hej, 

Jag och några kompisar började diskutera vilken partiledare som vore softast att hänga med.
Typ kolla skräckfilm med Annie Lööf? Gå på zoo med AKB? Diskutera flyktingpolitik med Jimpy? Eller prata om Löfvéns gamla minnen från IF Metall? Vore sjukt intressant och se vilka ni UM:are skulle vilja hänga med och hur ni skulle lägga upp ett häng.

XXOO// Björt  


   
Citera
Ämnesstartare

Steffe verkar enkel att ha och göra med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Steffe verkar enkel att ha och göra med

Hmm - hur tänker du då? Baserar du det på hans samarbeten med övriga partier? Eller tycker du han utstrålar att han är en man av folket? Nån som har hans kontaktuppgifter så man kan höra av sig och se om han är intresserad av att ta en fika?  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vara kul att debattera med Sjöstedt, resten tycker jag är sjukt jobbiga människor. 


   
SvaraCitera

Tänker att Jonas Sjöstedt är bästa karaktären


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Skulle vara kul att debattera med Sjöstedt, resten tycker jag är sjukt jobbiga människor. 

J-___-J:
Tänker att Jonas Sjöstedt är bästa karaktären

Såg Sjöstedt en gång i Vindeln, han såg sjukt trevlig ut men jag vågade inte säga hej...ångrar det nu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

björt: Hmm - hur tänker du då?

Chill norrlänning. Svårt att se honom hysterisk etc. Han verkar inte blossa upp för minsta lilla problem, behåller lugnet etc.


   
SvaraCitera

Tidigare skulle jag lätt ha sagt Göran Hägglund, men med tanke på hans avgång så blir det svårare. Röstade ändå på Jimmie. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Chill norrlänning. Svårt att se honom hysterisk etc. Han verkar inte blossa upp för minsta lilla problem, behåller lugnet etc.

True dat! Hur hade din drömdag med Steffe sett ut? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

björt:

True dat! Hur hade din drömdag med Steffe sett ut? 

2 fåtöljer med vargskinn framför brasa placerad i ngn fjällstuga med snö utanför upp till fönstren. långtidslagrad whisky och cigariller oss i mellan. Gubben har säkert en massa spännande att historier att dra när han väl kommer igång!


   
SvaraCitera

S3ON:

2 fåtöljer med vargskinn framför brasa placerad i ngn fjällstuga med snö utanför upp till fönstren. långtidslagrad whisky och cigariller oss i mellan. Gubben har säkert en massa spännande att historier att dra när han kommer igång! 

Hahah! Tycker man fick en känning för detta när man såg honom i skavlan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Tidigare skulle jag lätt ha sagt Göran Hägglund, men med tanke på hans avgång så blir det svårare. Röstade ändå på Jimmie. 

Göran känns som en riktig citatmaskin - hade varit intressant att se vad han har att säga om arbetsvägran för vårdpersonal och att KD lämnade Decemberöverenskommelsen. Tycker han känns betydligt mer sympatisk än vad EBT gör. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

J-___-J:

Hahah! Tycker man fick en känning för detta när man såg honom i skavlan

När var han hos skavlan?? :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jimmie å Stefan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

2 fåtöljer med vargskinn framför brasa placerad i ngn fjällstuga med snö utanför upp till fönstren. långtidslagrad whisky och cigariller oss i mellan. Gubben har säkert en massa spännande att historier att dra när han väl kommer igång!

J-___-J:

Hahah! Tycker man fick en känning för detta när man såg honom i skavlan

Låter riktigt romantiskt Galen. Hade du gett honom några tips om vad Sverige behöver för att hantera den luriga parlamentariska situationen? 


   
SvaraCitera