Aviseringar
Rensa alla

Vilken partiledare skulle ni helst hänga med?


S3ON:

När var han i skavlan?? :))

Ett tag sedan, tror det var sista förra året och att John Cleese eller någon annan komiker deltog och att Stefan fnissade till tårarna rann... Och var allmänt mysig


   
SvaraCitera

björt:

Låter riktigt romantiskt Galen. Hade du gett honom några tips om vad Sverige behöver för att hantera den luriga parlamentariska situationen? 

Känns inte som det finns en kotte som kan leverera ett tips som kan reda ut denna oredan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

björt:

Låter riktigt romantiskt Galen. Hade du gett honom några tips om vad Sverige behöver för att hantera den luriga parlamentariska situationen? 

Nej, jag hade inte haft i intresse att diskutera politik men honom överhuvudtaget. Jag ser andra kvalitéer hos människan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

J-___-J:

Ett tag sedan, tror det var sista förra året och att John Cleese eller någon annan komiker deltog och att Stefan fnissade till tårarna rann... Och var allmänt mysig

Intressant, skall kika om jag hittar! Tack för tipset. 


   
SvaraCitera

Ebba är ju fan het asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser att många vill hänga med Jimmie Åkesson men dåligt med motiveringar? Vad är det som lockar? 


   
SvaraCitera

björt: Ebba Busch Thor

En sexig konservativ kvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

En sexig konservativ kvinna.

Inget jag märkt av hittills. Tror inte på det. 


   
SvaraCitera
time
 time

Har träffat Sjöstedt och tycker att han är fantastiskt trevlig, skulle gärna umgås med honom. Jan Björklund skulle också vara rätt kul att träffa så en kunde ta honom i örat för hans skolpolitik.


   
SvaraCitera

björt:

Såg Sjöstedt en gång i Vindeln, han såg sjukt trevlig ut men jag vågade inte säga hej...ångrar det nu. 

Om du är i Sthlm någon gång så bor han på gärdet. Ta chansen då, 


   
SvaraCitera

Ingen har röstat på Björklund, Fridolin/Romson... Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

J-___-J:
Ingen har röstat på Björklund, Fridolin/Romson... Varför?

Jag kan tänka mig en fika med Åsa, hon är som en liten gullebjörn. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ebba verkar väldigt trevlig 🙂 


   
SvaraCitera
Exner

björt: Jan Björklund


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Ebba verkar väldigt trevlig 🙂 

När då? 


   
SvaraCitera