Aviseringar
Rensa alla

Vilken ponny är den bästa ifrån My Little Pony - Friendship is Magic?


Ämnesstartare

Som topic lyder, vilken är er favoritponny ifrån den underbara serien My Little Pony - Friendship is Magic och varför tycker ni att just den är din favorit? Ni kan bara välja en när ni röstar i pollen, om ni har flera favoriter, liksom jag - välj då den som är nummer 1 men skriv gärna era andra favoriter samt varför de är dina favoriter!

Nåväl - jag börjar!

Min absoluta favorit nummer 1 är Applejack. Hon är den mest ärliga ponnyn, hon är den mest jordnära, hon är verkligen snäll och är där för sina vänner utan att någonsin be om hjälp tillbaka. Hon är också rolig och är den som skiter i allt vad yttre attribut heter - hon går på de andra ponnyernas hjärta och personlighet, hennes dialekt gör henne bara ännu charmigare. Dessutom är hon så otroligt SÖT!!!!

Min favorit nummer 2 är Rainbow Dash. Hon är ju alltid där, och sviker aldrig resten av gänget. Även fast hon kan vara lite självgod ibland så har hon ändå det där gemensamma i hjärtat. Är någon i fara så är hon den första som skulle hjälpa till. Hon är lite busig, hon är målmedveten och aktiv - hon ballar aldrig ur när något händer utan är där och tar striden.


   
Citera

Relaterar mest till Fluttershy. Kanske motiverar mer sen.


   
SvaraCitera

e du bebis lr...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brat brat stek stek:

e du bebis lr...

Nej, jag är en stolt brony - fast en kvinnlig sådan, vi kallas för pegasistersGlad


   
SvaraCitera
Lounge

bajsponnyn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

bajsponnyn

Diamond Tiara? Blink


   
SvaraCitera
Lounge

ZHUCHENG-SHANDONG:

Diamond Tiara? Blink

nej den som spyr hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

nej den som spyr hela tiden

Jackleapp? Hon är ju en karaktär i pony.mov serierna, tänker du på någon av de? De är ju parodier på själva riktiga programmet. Jag vet att Jackleapp kräks på någon bild som hotdiggedydemon har ritat.


   
SvaraCitera

ZHUCHENG-SHANDONG:

Nej, jag är en stolt brony - fast en kvinnlig sådan, vi kallas för pegasistersGlad

och folk undrar varför 50 % av UM:are är oskuld vid 25 :- P


   
SvaraCitera

Lounge:

bajsponnyn

Mycket glad


   
SvaraCitera
Lounge

ZHUCHENG-SHANDONG:

Jackleapp? Hon är ju en karaktär i pony.mov serierna, tänker du på någon av de? De är ju parodier på själva riktiga programmet. Jag vet att Jackleapp kräks på någon bild som hotdiggedydemon har ritat.

aaa den menar jag

Brat brat stek stek:

och folk undrar varför 50 % av UM:are är oskuld vid 25 :- P

AHAHAHAHAHHAHA

bratten kolla bilddagbok-tråden jag har en bild där till dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser att några har röstat, men vilka är ni?! Kom fram och visa er  Mycket glad


   
SvaraCitera

vet inte, gillar alla. men gillar nog pinkie pie mest.


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

ZHUCHENG-SHANDONG:
En annan - skriv vem! (Du röstade på detta alternativ)

Dj-Pon3 helt klart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


Chi Huang Ti:

vet inte, gillar alla. men gillar nog pinkie pie mest.

Ja, hon är verkligen söt och god. Hon är väldigt hyperaktiv, men visst fan skulle man aldrig ha tråkigt om Pinkie Pie var inneboende hos en. Det skulle ju vara fest hela jävla tiden, bokstavligen. Och så skulle man ju få träffa Gummy - jag som älskar alligatorer dessutom. Glad Måste dock säga att om jag bodde i Ponyville skulle jag nog också - precis som de andra, bli lite trött i öronen efter en hel dag med Pinkie Pie!

Är bara lite nyfiken vad som gör henne till din favorit.

Zaun: Dj-Pon3 helt klart!

Ja, hon är söt. Tyvärr får man inte se särskilt mycket om henne. Är det fanficsen och fancomicsen som får henne att bli favoriten enligt dig? 


   
SvaraCitera