Aviseringar
Rensa alla

Vilken post i regeringen skulle personen ovan ha?


Ämnesstartare

Eftersom det inte finns någon över så hittar jag nu på att Davvelito är över och säger att ha skulle passa som Idrottsminister


   
Citera

 Toalettskrubbare på moderatmuggen.


   
SvaraCitera

Gurksallad: Toalettskrubbare på moderatmuggen.

Gör om, gör rätt.


   
SvaraCitera

Xisco:

Gör om, gör rätt.

Vadå? 😮 


   
SvaraCitera

justitieminister, det kräver tydligen inte några kvalifikationer alls.


   
SvaraCitera
mynona

varför inte själv ta den posten och visa vilka kvalifikationer man bör ha för den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: varför inte själv ta den posten och visa vilka kvalifikationer man bör ha för den

För jag kan ju inte ändra rubriken nu? Gillar denna idé mer dock! Sen kan den under bedömma om personen över passar.


   
SvaraCitera
mynona

Blåbärt:

För jag kan ju inte ändra rubriken nu? Gillar denna idé mer dock! Sen kan den under bedömma om personen över passar.

Men jag menade ju att Leijonsparf skulle bli justitieminister....? Förvirrad Det var skrivet som en fortsättning på hans inlägg ovanför mitt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Men jag menade ju att Leijonsparf skulle bli justitieminister....?  Det var skrivet som en fortsättning på hans inlägg ovanför mitt

Ser suddigt ser jag nu! 
Tänkte om forumleksidén med tanke på att man skulle "ansöka" om en post och personen under får skriva sin bedömning om ansökan!


   
SvaraCitera

Mynona skulle vara utrikesminister pga smart, diplomatisk och bildad.


   
SvaraCitera
mynona

Eklasiastikminister, det kom plötsligt upp i huvudet

Blåbärt
Ser suddigt ser jag nu! 
Tänkte om forumleksidén med tanke på att man skulle "ansöka" om en post och personen under får skriva sin bedömning om ansökan!

Det var en god idé. Skapar du den så har du skapat två bra trådar. Detta var också en god lek Blåbärt


   
SvaraCitera

vice statsminister


   
SvaraCitera

utbildningsminister eller 


   
SvaraCitera

utrikesminister


   
SvaraCitera

Hälsominister/socialminister.


   
SvaraCitera