Aviseringar
Rensa alla

Vilken serie ska jag titta på nu?


Ämnesstartare

Har lust att vara lite nostalgisk och titta igenom en av mina gamla favoritserier. Kan dock inte bestämma mig för vilken, så hjälp mig tack.


   
Citera
Ämnesstartare

ni är inte lika hjälpsamma som ni en gång var 🙁 vart är alllaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ONT är den enda jag tittat någorlunda på (knappt alls egentligen). Var helt okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första säsongen av The OC är BRILJANT!


   
SvaraCitera

har inte swtt ngn av dem

se misfits ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

ONT är den enda jag tittat någorlunda på (knappt alls egentligen). Var helt okej.

så himla braaaaaaa!!

André Vifot Haas:

Första säsongen av The OC är BRILJANT!

det är den! tror dock jag startar med greys.... mm! Men Oc  blir nog efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

THE OFFICE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titta på Worst week of my life snälla milla. Den är jättekul. Kollade på den när jag var sjuk men var tvungen att sluta pga min onda hals tålde ej skratt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Titta på Worst week of my life snälla milla. Den är jättekul. Kollade på den när jag var sjuk men var tvungen att sluta pga min onda hals tålde ej skratt.

Men, du ser väl på alternativen att jag är ute efter något dramatiskt kärlekstrams !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Titta på Worst week of my life snälla milla. Den är jättekul. Kollade på den när jag var sjuk men var tvungen att sluta pga min onda hals tålde ej skratt.

Men, du ser väl på alternativen att jag är ute efter något dramatiskt kärlekstrams !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Titta på Worst week of my life snälla milla. Den är jättekul. Kollade på den när jag var sjuk men var tvungen att sluta pga min onda hals tålde ej skratt.

Men, du ser väl på alternativen att jag är ute efter något dramatiskt kärlekstrams !!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Men, du ser väl på alternativen att jag är ute efter något dramatiskt kärlekstrams !!

Game of Thrones då. Sex iaf. Ledsen


   
SvaraCitera

isola:

Game of Thrones då. Sex iaf. Ledsen

mkt bröst också


   
SvaraCitera

misfits äre kärlek i 😉


   
SvaraCitera