Aviseringar
Rensa alla

Vilken sexuell läggning/identitet har du?


Ämnesstartare

Heterosexuell


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:

alltså att du känner en romantisk attraktion till motsatt kön men lågt intresse för sex, stämmer det?

Ja.
Men med diverse sexuella preferenser, men ointresserad av just samlag, vad kallas det då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typiskt SD beteende och sätta etiketer på folk, jävla rasister!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är metro?? När msan tänder till på tunnelbanan lr???


   
SvaraCitera

Skulle vilja ha ett till alternativ, typ "obestämd" eller något. Enligt alla normer är jag förmodligen heterosexuell men känner att jag inte vill begränsa mig själv genom att sätta en stämpel på vilka jag kan/får attraheras av. Så jag har ingen bestämd läggning helt enkelt Glad. Har hittills bara varit med killar men jag kan ju omöjligt veta vad som kommer hända i framtiden, sexuell läggning för mig känns för komplext för att kunna bestämmas.

Men då jag som sagt just nu främst passar in i mallen som hetero så svarade jag detTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heterosexuell dock inte så stort intresse för tjejer och samlag. Människor är generellt sätt tråkiga och ointressanta. Tjejer är dock det bästa alternativet att ligga med. Orkar dock inte vårda mitt yttre för att attrahera andra sexuellt och känner inte för att släppa på mina övertygelser endast för att ligga. Nej du, om jag ska bemöda mig att ligga med någon måste den tjejen vara bra speciell, visst dom finns, dock är dom ytterst sällsynta.


   
SvaraCitera

har sex med en man som har skägg och hår
heterosexuell svarar jag


   
SvaraCitera

TMWTS: Heterosexuell

Än så länge


   
SvaraCitera

S3ON: Vad är metro??

En tidning

...skämt åsido

Metrosexualitet är en subkultur eller livsstil bland heterosexuella män, där man intresserar sig för estetik och månar om sitt utseende och livsstil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men du runkar?

Armagedon:
Asexuell heterosexuell. 


   
SvaraCitera

lmaomynigga:
men du runkar?

Ja, det gör jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Ja, det gör jag. 

blir du kåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte alla konstiga 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej


   
SvaraCitera

lmaomynigga:

blir du kåt?

Ja, haha. 

Jag har preferenser. Gillar fötter. 
Men vad ska man kalla det för då, när det är just samlag som intresserar mig. Okej ,jag är oskuld. Kan ju ha med det att göra.
Men det är inget jag suktar efter. Inte ens tanken på sex roar mig. 


   
SvaraCitera