Aviseringar
Rensa alla

Vilken sexuell-läggning tror ni jag har?


Ämnesstartare

Jag är en 18 årig kille som studerar i en över stor skola! har många vänner, mestadels tjejkompisar och älskar livet!

jag har hela tiden fått frågan: "är du bög?" det känns skit störigt när folk frågar mig den frågan.

jag har tjej rörelser ibland, men jag försöker anpassa mig så mkt jag kan så det blir mera manligt

hur ska jag få bort "tjej-rörelserna" som dem anser att det är anledningen varför dem frågar mig??

hjälp! hur ska jag bli "mer manligare"?

tacksam för hjälp! [rolleyes][no-no]


   
Citera

alla människor är bi, bara mer eller mindre.


   
SvaraCitera

Det är manligt att kunna skriva på ett icke-retarderat sätt. Ta det som första punkt, för all del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta särskriva babe!
nej men seriöst, varför ska du vara manlig när så många tjejer älskar bögar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

popprinsen:

sluta särskriva babe!
nej men seriöst, varför ska du vara manlig när så många tjejer älskar bögar?

För att jag inte är bög! Men ändå, har jag tjej-moves i mig som jag brukar få ut när jag ser mina kompisar. Men jag är annorlunda när jag är hemma eller med mina syskon! sjukt...


   
SvaraCitera

Jag har ingen jävla aning, och jag tycker att du skall sluta bry dig om huruvida folk spekulerar kring din läggning. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FjollaN91:

För att jag inte är bög! Men ändå, har jag tjej-moves i mig som jag brukar få ut när jag ser mina kompisar. Men jag är annorlunda när jag är hemma eller med mina syskon! sjukt...

Vad gör det att andra tror att du är bög? Förstår om det kanske inte är så värst kul kanske men du får väl vara beviset på att bara för man är lite tjejig är man inte bög.
Sen beter man sig olika med olika människor, så är det bara. Tjejerna gillar när du är tjejig, därför är du det. 😀

Heja dig och sluta inte med tjejmovesen!!!!


   
SvaraCitera

popprinsen:

!!!!

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gör det att andra tror att du är bög? Förstår om det kanske inte är så värst kul kanske men du får väl vara beviset på att bara för man är lite tjejig är man inte bög.
Sen beter man sig olika med olika människor, så är det bara. Tjejerna gillar när du är tjejig, därför är du det. 😀

Heja dig och sluta inte med tjejmovesen!!!!

Tack för att du är så aktiv med att hjälpa mig, men hur ska jag någonsin kunna skaffa tjejer om dem ser mig som tjejig? Dem kommer tro att jag är bög ju! [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var dig själv så löser sig allt! Och bry dig inte om vad alla säger och bara för att folk säger sånt betyder det ju inte att du är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linnea_w:

Var dig själv så löser sig allt! Och bry dig inte om vad alla säger och bara för att folk säger sånt betyder det ju inte att du är det.

Hoppas det!


   
SvaraCitera

äh, troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FjollaN91:

Hoppas det!

Vadå hoppas?!?!?! Tjejer gilar killar som vågar visa vem de är. Det finns så många killar som lever i ett skal som de inte passar i! jag älskar att du vågar vara och visa vem du är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linnea_w:

Vadå hoppas?!?!?! Tjejer gilar killar som vågar visa vem de är. Det finns så många killar som lever i ett skal som de inte passar i! jag älskar att du vågar vara och visa vem du är!

Tack! Jag ska vara mig själv! [bigsmile] Men tror du jag någonsin kommer få en tjej om jag beter mig tjejigt?! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte det som spelar någon roll. du vill väl ha en tjej som tycker om dig för den du är? Det är världens klyscha men det finns en för alla 🙂

FjollaN91:

Tack! Jag ska vara mig själv! Men tror du jag någonsin kommer få en tjej om jag beter mig tjejigt?!


   
SvaraCitera