Aviseringar
Rensa alla

Vilken sked föredrar du att vara?


isola:

ah man kan väl föredra den ändå

NEJ!


   
SvaraCitera

Gillar stora för då kan man kramas och känna boobies


   
SvaraCitera

stora


   
SvaraCitera

Varierar. Det är mysigast att vara lilla och bli omhållen, då känner jag mig lite skyddad och trygg. Men samtidigt är det en skön känsla att vara den stora skeden också, att hålla om och vara den som skyddar. Dessutom kan man gosa in näsan i nacken på partnern när man är den stora skeden.


   
SvaraCitera

lilla är bekvämare men stora roligare


   
SvaraCitera

Schism:

lilla är bekvämare men stora roligare

varför roligare?


   
SvaraCitera

lilla är mysig när man ska sova
stora är mysig... när man ska sova, också

kan inte välja en, gillar båda


   
SvaraCitera

stora skeden, tycker det är mysigare på något sätt.


   
SvaraCitera

amsi: varför roligare?

"hetare", "sexigare" och annat taktlöst som man inte får säga i dehär lander. den andra är dock mysigare


   
SvaraCitera

Stora skeden. Bara för att den jag skedar med är mindre än mig, hade nog tyckt om att bara lilla också.


   
SvaraCitera

Föredrar nog lilla. Mest på grund av att jag knappast blir någon stor sked om jag ska skeda med Åtta, snarare en jetpack.


   
SvaraCitera

Schism:

"hetare", "sexigare" och annat taktlöst som man inte får säga i dehär lander. den andra är dock mysigare

det får du säga


   
SvaraCitera
Exner

Dan_the_ironman:

Gillar stora för då kan man kramas och känna boobies


   
SvaraCitera

Varierar. Ibland är det mysigt att få kura ihop sig i någons famn och det är lättare att ha någonstans att göra av båda armarna om man är lilla skeden. Däremot är det fett me gosigt att hålla om någon annan, ligga jättenära, ta på armar å magen å bröstet och kunna burra ned huvudet i nacken osv.


   
SvaraCitera

Vet ej/övrigt.


   
SvaraCitera