Aviseringar
Rensa alla

VIlken skiva med Iron Maiden är bäst av dessa val?


Smilen
Ämnesstartare

Jag gillar senare Iron Maiden väldigt mycket, jag ser storheten i deras nyskapande musik så för mig skulle det vara antingen A Matter Of Life And Death, The Final Frontier och The Book Of Souls.

Av deras klassiska skivor så gillar jag Peace Of Mind, Powerslave och Somewhere In Time, de är bra till riktigt bra skivor.

Så vad är erat val?


   
Citera

Ingen, Iron Maiden suger nästan lika hårt som metallica


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jungman:
Ingen, Iron Maiden suger nästan lika hårt som metallica

Då kan du inte gilla musik.


   
SvaraCitera

Smilen: Då kan du inte gilla musik.

Jo, du har bara lyckats välja 2 av de rätt få band jag inte gillar, fattas bara manowar och någon symfonisk eller power-metal


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jungman:

Jo, du har bara lyckats välja 2 av de rätt få band jag inte gillar, fattas bara manowar och någon symfonisk eller power-metal

Gillar du Megadeth? (Världens bästa metalband)


   
SvaraCitera
tkllkl

Smilen: (Världens bästa metalband)

Sluta skriva.


   
SvaraCitera

Smilen: Gillar du Megadeth? (Världens bästa metalband)

Inget jag lyssnat aktivt på och det lilla jag hört har inte varit alltför intressant


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

tkllkl:

Sluta skriva.

Jo Megadeth är bäst.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jungman:

Inte brytt mig om att lyssna aktivt på och det lilla jag hört har inte varit alltför intressant

Du gillar troligtvis inte Thrash Metal eller Heavy Metal då som är uppenbar? Visst jag lyssnar inte jättemycket på Metallica och Iron Maiden längre och jag föredrar Megadeth vilken dag som helst. Jag är en av de få som prisar Dave Mustaines röst, den är helt underbar och fylld med styrka och talang.


   
SvaraCitera

Smilen: Du gillar troligtvis inte Thrash Metal eller Heavy Metal då som är uppenbar?

genredefinitioner är för snåriga för att hanteras, gillar slayer och venom ex.


   
SvaraCitera
tkllkl

Smilen: Jo Megadeth är bäst.

Inte ens nästan. 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jungman: slayer och venom

Jag med. De är bra.


   
SvaraCitera

Smilen: Powerslave

Det måste  bli så


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Killers Och skivan Iron Maiden fick inte plats. Tumme ned


   
SvaraCitera

Smilen: Brave New World

Klart jämnast och den låter överlag väldigt clean och välproducerad, Blood Brothers är en grym låt. Men Fear of the Dark förblir min favoritplatta, Afraid to shoot strangers och titelspåret liksom, helvete.


   
SvaraCitera