Forumet - vilken skolavslutningsklänning ?

vilken skolavslutningsklänning ?

1128 0 28
Image

nr.1: chicy, 499.
+ söt, passar till skolavslutning. fint med spets.
- ser billig ut.
nr.2: asos, 270.
+ fin färg, perfekt längd, väldigt söt
- inte så jättefint material kanske
nr.3: asos, 550
+ väldigt söt, fin rosett
- ser konstig ut nertill, kanske ser lite barnslig ut.
nr.4: asos, 800
+ söta detaljer
- kortkort, kanske inte så fint tryck?, dyr

vilken är snyggast & vilken är fulast ? och varför ? [smile]

Spana också in:

Ful:
endagitaget:

nr.1: chicy, 499.
+ söt, passar till skolavslutning. fint med spets.
- ser billig ut.

Ser slampig ut, eller nej, mer något man har i "sängkammar'n" tycker jag, speciellt spetsen.

Fina:
endagitaget:

nr.3: asos, 550
+ väldigt söt, fin rosett
- ser konstig ut nertill, kanske ser lite barnslig ut.

eller
endagitaget:

nr.4: asos, 800
+ söta detaljer
- kortkort, kanske inte så fint tryck?, dyr

Lutar mer åt 4an, den var stilig, även om den faktiskt var för dyr. Har du råd, why not. Om inte, kör på trean. Den var jättesöt.
My dreams are her:

Nummer ett.

ClaytoN:

Nummer ett.

okej. :)

Tickstart:

Du pratar roligt bara

haha, okej? :p

Skentrevlig:

ne tror jag gillar 3an bäst

mm, den är väldigt söt. :)

ohYEA_:

Ser slampig ut

vad är det som ser så slampigt ut med den ? jo, jag tycker med trean är väldigt söt. fyran var väldigt kort, vilket kanske gör att jag inte känner mig så bekväm i den då jag måste visa så mycket ben, men den är väldigt söt ändå. ;] kan inte bestämma mig.
endagitaget:

vad är det som ser så slampigt ut med den ? jo, jag tycker med trean är väldigt söt. fyran var väldigt kort, vilket kanske gör att jag inte känner mig så bekväm i den då jag måste visa så mycket ben, men den är väldigt söt ändå. ;] kan inte bestämma mig.

Inte slampig direkt, men väldigt.. konstig. Den ser ut som en negligé, du vet? Speciellt när det är spets och en ful rosett längst upp, haha. Den var faktiskt också väldigt kort. Den känns för "pretty", inget speciellt med den alls.
Är du inte bekväm i fyran så tycker jag iaf du ska välja trean :) Iofs, någon kanske invänder och säger att den också påminner om negligé, men den var iaf finare. Jag hade iaf röstat på fyran, även om den var lite för kort ;>

Varför gör du inte en poll, eller omröstning som det kanske heter när man skapar tråd..

Tickstart:

Vet inte vad jag ska säga [blush]

:)