Aviseringar
Rensa alla

Vilken stil har du?


Ämnesstartare

Hej

Håller på med ett skolarbete om olika stilar och skulle bli glad om ni ville svara på följande frågor:


Om du inte vill svara i tråden går det jättebra att skicka privat meddelande till mig

1. Hur gammal är du?

2. Vart bor du? 
3. Hur skulle du beskriva din stil? 
4. Anser du dig tillhöra någon subkultur (vilken musikstil har du)? 
5. Vad tycker du är typiskt för din stil? 6. Vad tycker dina föräldrar om din stil? 
7. Vad tycker dina klasskompisar om din stil? 
8. Vad gör (jobbar) dina föräldrar med? 
9. Om du fick rösta vilket parti skulle du rösta på (alt vilket parti tänker du rösta på?)
10. Vad gör du på fritiden?
11. Vilken linje går du (alt vill du gå)?



   
Citera
Ämnesetiketter

Mainstream


   
SvaraCitera

Du borde göra en vanlig snack-tråd istället


   
SvaraCitera

1. Hur gammal är du? 22

2. Vart bor du? Hornsbergs strand (Kungsholmen, Stockholm)
3. Hur skulle du beskriva din stil? Klassisk, välklädd. Lite åt preppy-hållet.
4. Anser du dig tillhöra någon subkultur (vilken musikstil har du)? Nej.
5. Vad tycker du är typiskt för din stil? Att det är välklätt, d.v.s. kläder som andra har vid festtillfällen ligger närmare till hands som vardagskläder. Skjortor, slipsar o.s.v.
6. Vad tycker dina föräldrar om din stil? Stiligt.
 7. Vad tycker dina klasskompisar om din stil? Lol har inga + hade inte brytt mig.
8. Vad gör (jobbar) dina föräldrar med? Jag jobbar inte. Min styvfar är it-konsult och min mor är öh.. vet inte, jobbade senast vi pratade om arbete på regeringsdepartementet med pressfrågor. Utbildad journalist i alla fall.
9. Om du fick rösta vilket parti skulle du rösta på (alt vilket parti tänker du rösta på?) Jag ska rösta FP/SD/M.
10. Vad gör du på fritiden? Massor.
11. Vilken linje går du (alt vill du gå)? Jag gick sam. med inriktning beteendevetenskap.


   
SvaraCitera

Detta lämpar sig, precis som Nöbby säger, mycket bättre som en snacktråd.

Tråd låst.


   
SvaraCitera