Aviseringar
Rensa alla

Vilken streamingtjänst använder du?


Annan nämligen dreamfilm, swefilmer och olika animesidor 


   
SvaraCitera

HBO Nordic o netflix! 


   
SvaraCitera

Ser sport ibland streamat på wiziwig. Kanske borde följa särskilda kanaler, tänker följa tråden.

Zerafina: animesidor

Tanka lol 

GJ BU gif1.gif


   
SvaraCitera

time: Äh, jag laddar ner allt istället!


   
SvaraCitera

fuck aina 


   
SvaraCitera

Vit priviligerad cisman
Tanka lol 
GJ BU gif1.gif

Pallar inte 😛


   
SvaraCitera

Zerafina: Pallar inte 😛

Kvaliteten blir så oerhört mycket sämre vid streaming. Det känns nästan som en hädelse faktiskt. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Hade netflix ett tag. Men nu har jag slutat. Tittade alldeles för lite för att det skulle vara värt.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Kudhos:
Hade netflix ett tag. Men nu har jag slutat. Tittade alldeles för lite för att det skulle vara värt.

Du måste skaffa en sambo som är senil och glömmer bort att avbeställa varje månad! Hade aldrig haft råd annars RodnarRodnar

JUST DET, där har ni en plusgrej med Netflix: flera konton på samma användare, så man kan snylta på said senila sambo! 


   
SvaraCitera
Kudhos

time:

Du måste skaffa en sambo som är senil och glömmer bort att avbeställa varje månad! Hade aldrig haft råd annars RodnarRodnar

JUST DET, där har ni en plusgrej med Netflix: flera konton på samma användare, så man kan snylta på said senila sambo! 

That so me. Hade netflix i flera månader utan att tänka på det... 😡


   
SvaraCitera

time: Netflix

Hjärta tittat mest på serier och filmer från 80-talet 


   
SvaraCitera

aristoteles:

Youtube.

lätt favvoHjärtaHjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Inget jag använder, har svenska och amerikanska paraboler med inspelningsfunktion på hårddiskar. Dock tittar inte mycket på serier, filmer är mer intressanta att se.

Btw, jag har streamat Big Brother,  både amerikanska och svenska versionen (24/7). Tappade lusten att streama när svenska BB hotade med stämning.


   
SvaraCitera

Netflix och ViaplayGlad mamma


   
SvaraCitera

Vit priviligerad cisman:

Kvaliteten blir så oerhört mycket sämre vid streaming. Det känns nästan som en hädelse faktiskt. 

Jag är medveten om det men jag har ingen egen dator bara en iPad så jag skulle behöva använda familjens gemensamma dator vilket skulle vara väldigt jobbigt. 

Ifall den finns så kollar jag i första hand på crunchyroll för att få bästa möjliga kvalité 


   
SvaraCitera