Aviseringar
Rensa alla

Vilken telefon i garanti mot Sony Ericsson w595?


Ämnesstartare

För ca 2 år sedan hage jag en SE w910, som laggade och stängde av sig flera gånger varje dag. Så den fjärde inlämningen på lagning så fick jag en SE w595 på min garanti.
Nu har min w595's volymknapp gått sönder för tredje gången på några månader (har haft den sen 1 okt 2009).
Jag undrar ifall w595 fortfarande tillverkas? Vilken telefon kan jag tänkas få i utbyte om jag får en ny på garantin?
(nej, jag tänker inte göra sönder den för att få en ny [bigsmile])
Någon här som bytt in sin w595 nyligen?


   
Citera
Ämnesstartare

Nu har jag fått den inlämnad för reklamation, ingen som vet ifall w595 fortfarande tillverkas? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att den fortfarande tillverkas 🙂
Men min är likadan, nästan direkt gick volymknapparna sönder 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofia872:

Jag tror att den fortfarande tillverkas 🙂

Fan, jag som ville ha en annan >.<


   
SvaraCitera
Hando

Testa säg att du är trött på alla problem med den mobilen och att du vill ha en ny, annan mobil.
Fungerade fint fint för mig när jag reklamerade min SE C905 för snart två månader sedan. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, jag tror att den fortfarande tillverkas för jag köpte min Sony Ericsson W595 i somras. Min har redan börjat krångla också. Den hänger sig flera gånger om dagen och genvägsknappen har i princip slutat att fungera också. Otroligt jobbigt. Det är ju egentligen en bra och prisvärd mobil, men jag tycker att SE börjar bli sämre nu för tiden. Man hör ofta att dom går sönder tyvärr. Nästa gång ska jag satsa på en Nokia!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Testa säg att du är trött på alla problem med den mobilen och att du vill ha en ny, annan mobil.Fungerade fint fint

Hmm.. Kanske funkar!

Accegirl93:

jag tycker att SE börjar bli sämre nu för tiden.

SE suger..
Jag menar, de gamla håller ju fortfarande, men de man köper nu håller högst ett år >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

totaltanonym:

SE suger..
Jag menar, de gamla håller ju fortfarande, men de man köper nu håller högst ett år >.<

Precis, det verkar ju nästan vara så faktiskt! Jag hoppas att Nokia är bättre för har precis köpt en Nokia C5. Hade otur att det var något fabriksfel på den första jag köpte, men fick en ny som fungerar utmärkt! 🙂


   
SvaraCitera
Hando

totaltanonym:

Hmm.. Kanske funkar!

Stå på dig så borde det fungera. De vill ju trots allt ha nöjda kunder.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag fått tillbaka den, lagad och programvaran uppdaterad.
Garanti 3 månader till.
Känns däremot som om att den andra volymknappen håller på att lägga av, jag älskar min mobil [love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera