Aviseringar
Rensa alla

Vilken typ av tjej föredrar du/har du helst sex med?


Ämnesstartare

Hoppas det blev rätt nu!
-.-.. Den sista ska stå "Inte smal tjej" -.-

(Är du inte tunn/smal så svarar du som Inte smal kille. Är du väldigt smal dvs tunna armar så svarar du som Smal kille) 🙂

Om du är osäker på vilken kategori du är i så ska du inte Gissa på något.
Svara inte alls eller tryck på "Inget av D/Både &/Ingen aning."


   
Citera
Ämnesstartare

Ah för en tjej är ju en enda stor massa av bröst och rumpa. Nothing else.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detberorpå hur hon ser ut? :s alltså jag menar, jag föredrar en person inte en kropp, eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Ah för en tjej är ju en enda stor massa av bröst och rumpa. Nothing else.

Skulle se intressant ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Ah för en tjej är ju en enda stor massa av bröst och rumpa. Nothing else.

Bra att du har insett det! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Ah för en tjej är ju en enda stor massa av bröst och rumpa. Nothing else.

Tickstart:

Detberorpå hur hon ser ut? :s alltså jag menar, jag föredrar en person inte en kropp, eller nåt.

Föredrar mest.. Fattaru inte frågan eller? -.- behöver ju inte betyda att det är det enda som finns.. Jag skulle inte kunna skriva "Runt ansikte, stor rumpa, stort vänster bröst, litet höger bröst, fina händer, fina ben, smala öron, tjock mage" -.- nu menade jag "Föredrar du som smal/intemsla kille bröst eller rumpa mest? -.- Fyfan vad irriterade jag blir...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Jag skulle inte kunna skriva "Runt ansikte, stor rumpa, stort vänster bröst, litet höger bröst, fina händer, fina ben, smala öron, tjock mage" -.-

HAha gillar dig nu[love] fast det kanske bara är tillfälligt, men iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Fyfan vad irriterande jag blir...

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

HAha gillar dig nu[love] fast det kanske bara är tillfälligt, men iaf.

Jag hoppas att det är tillfälligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Jag hoppas att det är tillfälligt

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Varför finns inte alternativet "Trevlig kille: Tjej med en härlig personlighet"?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stör mig bara på att du verkar sjukt fixerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whoneedsaname:

Varför finns inte alternativet "Trevlig kille: Tjej med en härlig personlighet"?[confused]

För det skulle bli för många alternativ om jag skulle komma in på tjejens personlighet då alla människor är helt olika.. Undersökningen syftar på utseendet, vilket man föredrar mer eller mindre. behöver väl fan inte betyda att jag sagt att tjejen inte har härlig personlighet? -.-

Lounge fact:

Stör mig bara på att du verkar sjukt fixerad

Usch, hatar när folk påstår att jag är utseende fixerad och eller fixerad vid andra människors syn på mig -.-'
Men jag gjorde undersökning för jag har brist på underhållning och jag är sjuk.. Har liksom inget bättre för mig så du får väl ursäkta..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Men jag gjorde undersökning för jag har brist på underhållning och jag är sjuk.. Har liksom inget bättre för mig så du får väl ursäkta..

Så det är detta du kallar underhållning? Okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Så det är detta du kallar underhållning? Okej.

En form av underhållning 🙂 precis som att en del tycker att det är kul att träna spanska verb en lördag kväll[shake][smile]


   
SvaraCitera