Aviseringar
Rensa alla

Vilken var förra veckans toppnyhet? (vecka 9)


time
 time
Ämnesstartare

Jaaa, nu har det gått en vecka till! Det är dags för ännu en artikel, och den har ni här ----> Times toppnyheter vecka 9!

1912199_10151693598349058_1728534370_o-m



   
Citera

time: Veckans dundertabbe


   
SvaraCitera

vad jag undrar angående dundertabben är, var det någon som faktiskt dök upp på eventet?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

player one:
vad jag undrar angående dundertabben är, var det någon som faktiskt dök upp på eventet?

Ja, massvis med folk. De fick kalla in polis för att få ordning på allt.


   
SvaraCitera

time:

Ja, massvis med folk. De fick kalla in polis för att få ordning på allt.

låter trots detta som en av arbetsförmedlingens större framgångar, de brukar ju ha svårt att attrahera folk till sina events.


   
SvaraCitera

time: Veckans kräksdebatt

"ha måste givetvis sparkas"  
vilket jäkla ordval i försöket att vara seriös xD 


   
SvaraCitera

Tycker polisens nedläggning av pust borde vart medGalen


   
SvaraCitera

time: Veckans dundertabbe

Hjärta


   
SvaraCitera

eckans tråd - situationen i Ukraina är definitivt toppnyhet tycker jag 

V


   
SvaraCitera

time: Veckans tråd

"Favoritnyhet" är väl fel sak att kalla det, men definitivt toppnyheten, för hur mycket jag än själv kräks på Åkesson så är situationen i Ukraina sorglig - av flera anledningar. En president som folket är missnöjda med och börjar protestera - presidenten har ingen respekt för sitt folk utan sätter in motaktioner - något som leder till demonstranters död och fördöms av omvärlden. Efter många om och men så blir presidenten avsatt - folket har talat - något som jag beundrade, som gjorde mig glad - folkets vilja, folkets röst. Sen kommer den där äckliga jävla grisen Putin och ska blanda sig in inte bara militärt, utan nu även kalla det som hände för en "grundlagsvidrig kupp"???? Ungefär som att även Ukraina tillhör honom/Ryssland???? Jag vet att 60% av folket (eller hur mycket det nu var) på Krim-halvön är ryssar, men det gör inte det inträffade acceptabelt, och jag börjar ärligt talat bli riktigt jävla trött på allt bajs som spys ut ur det där äckliga homofobiska landet som är fast på 1800-talet även känt som Ryssland.

Sotji var en skymf för OS.

Är väl tänkt att man bara ska välja ett alternativ, men har knappt pratat om detta så behövde "avreagera" mig lite.

Hjärta


   
SvaraCitera

Mycket glad

7a07e080b8b6012a2310c3aee7fae67d.jpg


   
SvaraCitera

Ironiskt att rikspuckot Özz Nujen donerade bort lika mycket pengar till feministiskt initiativ som Gudrun Schyman brände upp för ett par år sedan. Spektaklet säger nog en hel del om både Nujen, Schyman och hela den desperata svenska feministiska rörelsen.


   
SvaraCitera

time: Veckans dundertabbe

Arbetsförnedringen har gett mig jobb men bara för att jag själv har kämpat för det med blod, svett och tårar. De utför sitt jobb på helt fel sätt. Tar inte kontakt med företag, jobbar inte med att öppna dörrar, skickar mest mejl och dricker kaffe. Hur vet jag? Jag jobbade där i en månad.


   
SvaraCitera

När det gäller det övriga så är Dan Eliasson en idiot som bör avgå, media skandalösa i sin bevakning av Ukraina och Time väldigt bra på att välja ut veckans nyheter. Tumme upp


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

NiklasW: Time väldigt bra på att välja ut veckans nyheter.

Var det här allvarligt menat eller driver du med mig? Rodnar


   
SvaraCitera