Aviseringar
Rensa alla

Vilken var förra veckans toppnyhet? (vecka 7)


time
 time
Ämnesstartare

Ännu en vecka har kommit och gått och jag plockade ihop mina favorithändelser från vecka 7. Vilken av nyheterna väckte mest känslor hos er? 

1912199_10151693598349058_1728534370_o-m


   
Citera

 Veckans tråd 🙂 


   
SvaraCitera

Blondinbellas åsikter, eller ja jag har ju vetat om på ett ungefär men att hon var så tom visste jag inte Förvirrad


   
SvaraCitera

^                      

 


   
SvaraCitera

time: Flappy Bird


   
SvaraCitera

sitter snart med UM-rekordet igen, håll ut materialarn 


   
SvaraCitera

time: Blondinbellas åsikter

ingen nyhet iof men man blir ju så jfidogjduopgjsrue


   
SvaraCitera

blondinbellas åsikter men röstade fel :/


   
SvaraCitera

S3ON:
sitter snart med UM-rekordet igen, håll ut materialarn 

jag försöker komma längre men det är svårt 😉


   
SvaraCitera

Zerafina:

jag försöker komma längre men det är svårt 😉

har du testat clumsy bird? typ som en kopia som e ännu svårare, där e mitt rek 34 :O


   
SvaraCitera

Var Blondinbellas åsikter en nyhet? Galen Kändes lite som "oj, nazister gillar rasbilogi" eller "oj, kommunister vill att saker ska ägas gemensamt".


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Rödingajäveln:
Var Blondinbellas åsikter en nyhet? Galen Kändes lite som "oj, nazister gillar rasbilogi" eller "oj, kommunister vill att saker ska ägas gemensamt".

Hahaha. Borde kanske ha formulerat det som "Blondinbellas senaste utspel" istället för "åsikt", det är klart att man har hört det här tidigare från henne, men å andra sidan har hon aldrig gått så långt som att säga att feminister bara är en grupp vita kränkta kvinnor med ett glas rödvin i handen förut, så därför blev det ett uppsving.


   
SvaraCitera

S3ON:

har du testat clumsy bird? typ som en kopia som e ännu svårare, där e mitt rek 34 :O

nej det ska jag testa. då får du köra ironpants, där har jag 27 😉


   
SvaraCitera

Blondinbellas åsikter jag förstår inte varför det är en nyhet? :p Dock konstigt hur många går på det hon säger.

Antar att den stora nyheten var att Ellen Page kom ut som lesbisk.


   
SvaraCitera

Ellen Page, på grund av att jag egentligen inte ser grejen att komma ut som en stor grej, jag ser inte att jag har rättighet att behöva veta läggning, men det är fint att se människor vågar vara sig själva. Normalisera homosexualitet. 


   
SvaraCitera