Aviseringar
Rensa alla

Vilket är ditt drömjobb?


har ändrat mig
jag vill starta 1 destilleri
d är mitt drömjobb


   
SvaraCitera

Kustjägare/Fallskärmsjägare
Under hela mitt liv har jag varit involverad inom träning och diverse olika sporter. Att kunna kombinera ett yrke med min stora passion vore en dröm. Dessutom har jag alltid varit en äventyra som gillar spänning och dramatik.

Mitt slutgiltiga mål är förstås att få göra utlandstjänst. Annars är det inte nyttjat på rätt sätt. Att få tillhöra landets främsta och mest eftertraktade soldater vore för mig en ära.


   
SvaraCitera

Solnedgång:

min stora pension v

heh *passion


   
SvaraCitera

lisamiranda:

jag vill vara hemmafru. kan man få betalt för det?

Soc kanshi

ont Ska nog satsa på fortsatt förskollärare. Som utbildad lärare/pedagog alltså.
Tycker att kurator- och psykolog vore jätteintressant också, men tror inte att jag skulle trivas med det så bra efter ett tag. Är nog mest intresserad av ämnet och av "intressanta" problem.


   
SvaraCitera

att inte behöva ha ett jobb alls


   
SvaraCitera

isola:

Soc kanshi

va?


   
SvaraCitera

lisamiranda:

va?

Socialbidrag syftade jag på.


   
SvaraCitera

Fritidsledare [love]
jobba med barn/ungdomar på något sätt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, okej, drömjobbet kanske är svårt o svara på. Men om man tänker realistiskt, vilket jobb skulle ni vilja jobba med? Av de jobben som finns där ute. Behöver inte vara ett företag som söker personal just nu, men har ni någon gång gått förbi någon butik, eller storföretag (t.ex. Scania) o tänkt "Roligt det skulle vara att jobba här", eller liknande?
Kom med fler förslag 🙂


   
SvaraCitera

att driva ett b&b skulle nog kunna vara kul. eller ett mysigt litet café med eget bageri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solnedgång:

Mitt slutgiltiga mål är förstås att få göra utlandstjänst. Annars är det inte nyttjat på rätt sätt. Att få tillhöra landets främsta och mest eftertraktade soldater vore för mig en ära

med utlandstjänst menar du ett arbete hos försvarsmakten? Och i så fall skulle du kunna berätta mer om varför du tycker det är intressant? 🙂


   
SvaraCitera

d som leif gw har [love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Special2010:

med utlandstjänst menar du ett arbete hos försvarsmakten? Och i så fall skulle du kunna berätta mer om varför du tycker det är intressant? 🙂

Ett jobb i Försvarsmakten är i vissa delar som vilket jobb som helst. I andra delar ett jobb som inte liknar något annat. Dessutom erbjuder Försvarsmakten flera breda och innehållsrika utbildningar.


   
SvaraCitera

Diktatorns fru [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Solnedgång:

Ett jobb i Försvarsmakten är i vissa delar som vilket jobb som helst. I andra delar ett jobb som inte liknar något annat. Dessutom erbjuder Försvarsmakten flera breda och innehållsrika utbildningar.

Okej, men vad är det som får dig att vilja gå åt de hållet?


   
SvaraCitera