Aviseringar
Rensa alla

Vilket alternativ ska jag välja?


Ämnesstartare

Hejhej det är jag igen!
Konsulterar som sig bör umfamiljen i viktigt beslut.
Bestämmer ofc själv, men vill ha er input.

Salen ligger så till att jag med kommunalt fordon kan ta mig dit, men får ändå gå en rätt lång bit samt leta reda på sal och byggnad. Det blir ju inte fullt så pinsamt att svara fel på papper som det blir att svara fel i cam.

Camen är dålig, men kan ju med detta alternativ göra provet utan större ansträngning och planering.

Har velat ett tag nu och känns som att de verkligen vill ha ett svar och jag är helt tom på svar just nu.
Det eviga oraklet är för ovanlighetens skull tomt, så att säga.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

men fan, vad ska jag nu rösta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Via cam (Du röstade på detta alternativ)

pga: lathet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

pga: lathet

ja det är en bra anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Camen är dålig, men kan ju med detta alternativ göra provet utan större ansträngning och planering.

Känner du för att låna en HD-cam så sväng förbi Högalidsgatan? Ljudkvalitén är också bra.. Just saying. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Känner du för att låna en HD-cam så sväng förbi Högalidsgatan? Ljudkvalitén är också bra.. Just saying. [smile]

Tacktack för erbjudandet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tacktack för erbjudandet

Jag sitter "hundvakt" så nu börjar de bli dags att gå ut för tredje gången idag. Men känner du för att låna den så skicka mig ett PM.

- Hugs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISOLA BLIR UPPRAGGAD!


   
SvaraCitera

isola:

Sal (Du röstade på detta alternativ)

skulle aldrig vilja göra ett tidsbegränsat prov hemma.
Tycker det är lättare att skärpa till sig när man sitter i en sal, så är det skönt när man kan dra därifrån och lämna eventuellt jobbiga känslor kvar där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

så är det skönt när man kan dra därifrån och lämna eventuellt jobbiga känslor kvar där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är det skönt när man kan dra därifrån och lämna eventuellt jobbiga känslor kvar där

Negativa associationer i all ära, men jag tar alltid med mig mina negativa känslor ändå. [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Negativa associationer i all ära, men jag tar alltid med mig mina negativa känslor ändå.

alltså visst, om jag presterat riktigt dåligt tar jag ju med mig en del hem, men jag känner att åtminstone en del skit blir kvar när jag går därifrån, så tycker jag dte är skönt att bara
"åh, nu äntligen får jag åka hem"
man får typ en belöning för att man skrivit skiten


   
SvaraCitera