Aviseringar
Rensa alla

Vilket Antivirusprogram har du valt?


Ämnesstartare

Står och väger mellan...

Norton/Symantec Endpoint Protection

och...

Norton/Symantec 360 Premier Edition

och...

Norton/Symantec Internet Security

...men har även funderat på Kaspersky, NOD32 mfl. Det mest professionella dvs det antivirusprogram som de allra flesta professionella användare som stat, kommun, landsting och större företag använder som ex Microsoft själva är Symantec Endpoint Protection. Men det kräver ju betydligt mer av mig som användare i form av konfiguration. Ett program som Norton 360 Premier Edition och Norton Internet Security är ju bara att installera och så är allt klart.

Vad använder du?


   
Citera
Kudhos

Kallas Apple, funkar fint. 


   
SvaraCitera

Kudhos:
Kallas Apple, funkar fint. 

Att köpa en Apple för man behöver ett antivirusprogram, är som att bara ha sex med killar för man fick slut på kondomer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jahaja, så att du bättre ska kunna ta reda på hur du kan hacka min dator och sno alla bilder på min kissemisse? nej den gubben går inte sörru


   
SvaraCitera
Kudhos

HeyIJustMeetYou:

Att köpa en Apple för man behöver ett antivirusprogram, är som att bara ha sex med killar för man fick slut på kondomer.

öh aight om du säger så
😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: jahaja, så att du bättre ska kunna ta reda på hur du kan hacka min dator och sno alla bilder på min kissemisse? nej den gubben går inte sörru

Det är inte bilderna på dina katter jag är intresserad av utan ditt superfeta bankkonto.   Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malwarebyte's anti malware använder jag ibland

senast jag använde ett "riktigt" antivirusprogram var Kaspersky det som var bäst, men det var 2008 så har nog förändrats en del


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol finns ingen direkt poäng med det.. Använder helst inget alls men, använder windows defender för att scanna av lite då och då. Prevention är bästa antivirusåtgärden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör mest unixbaserade system, men kör jag windows så brukar jag dra in ClamAV


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har webroot (skoldator) och sen har jag windows egna virusprogram Glad


   
SvaraCitera

Avast

Använder olika scanners för registret och så ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaspersky, men funderar på att byta...


   
SvaraCitera

Norton 360


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man få bild på dom lr? Mitt har 1 röd symbol o varnar mog varje dag om alla risker min dator utsätts för lr nåt


   
SvaraCitera