Aviseringar
Rensa alla

Vilket betyg ger du Centerpartiets vallåt?


Ämnesstartare


Rösta även på Moderaternas och Sverigedemokraternas vallåtar.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

väldigt intetsägande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha den är ändå lite söt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas: 3

melodin var helt ok 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3, fast egentligen aningen bättre än moderaternas, men man kan ju inte rösta 3,5 så jag röstar 3. Gillar att man inte bara tagit med text utan gjort den... karaoke-aktig. Plus att man inte är lika tråkiga som M och SD och har en stillbild med logga + nån text utan man gör lite mer av det. Inte så jättemycket, men det lilla finner jag fortfarande bättre än både vad M och SD gjort på video-sidan (ja, jag vet att det bara ska vara en låt, inget mer).

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2

mesig melodi och som subhuman sa, intetsägande 


   
SvaraCitera

Rätt söt, de får en trea 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske bäst hittils den får en 3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt OK. 3/5.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svängig och anspråkslös, dunkel men vidsynt.

5/5


   
SvaraCitera

André Vifot Haas: 2

kunde kanske gett dem en svag trea pga, den är okej, klarade lyssna på hela till skillnad från de andra vallåtarna. 

måste dock hålla med 1 lufare som skrev i en uppmaning till fp efter centern publicerat denna låt "få inte för er något nu", vallåtar överlag känns... pinsamt. man ska inte rösta på en låt utan en politik, en låt säger noll och inget om ett parti. vallåtar känns smutsigt.


   
SvaraCitera

Låter är stulen nästan rakt av från filmen "The Lorax" konstigt att ingen har upptäckt det.


   
SvaraCitera

Jag tyckte den är söt, den vår en inte precis att vilja rösta på centern om man bara lyssnar på låten då blir det motsatt effekt men den får en 1a för ett gott utförande och för att partiet är bra, de kunde dock ha gjort den bättre. Låten borde ha haft mer påbud som frihet och friheten att kunna välja skola m.m.


   
SvaraCitera