Aviseringar
Rensa alla

Vilket gymnasieprogram går/gick du på?


Sonya
Ämnesstartare

Jag börjar gymnasium nästa år, 2013, och jag är väldigt osäker på vilken linje jag ska välja. Men jag funderar på ekonomipogrammet, då jag inte vill välja samhälle för jag tycker inte om SO ämnena så mycket.
Har någon här gått på ekonomi?[smile]


   
Citera

Jag gick IT/Media som den hette.


   
SvaraCitera

Gick natur inr medicin och forskning.


   
SvaraCitera

Gick IV & sedan 1 år IT. [blush]


   
SvaraCitera
Paseo

1 år media fast blev psykiskt sjuk
då blev det 1 år samhäll på distans pga ville inte stoppa pluggandet
Nu går jag 1 år samhäll i skolan som vanligt. rörigt men aja blir no bra, betygen är mkt bra iaf höhö


   
SvaraCitera
Paseo

lr ja, det året jag studerade distans kunde jag nästan tagit ledigt pga blev även handlingsförlamad så var omöjligt att studera. nu måste jag plugga asmkt men det är okej bara jag blir klar!!!


   
SvaraCitera
sincan

På min tid fick man en penna, en kniv och en näve russin. Sedan släpptes man ut ute i skogen och fick inte komma tillbaka förrän man kunde allt.


   
SvaraCitera

sincan:

På min tid fick man en penna, en kniv och en näve russin. Sedan släpptes man ut ute i skogen och fick inte komma tillbaka förrän man kunde allt.

Var det här upphetsandet kring torkade grejer uppkom, eller?


   
SvaraCitera
sincan

passaro:

Var det här upphetsandet kring torkade grejer uppkom, eller?

kanske.


   
SvaraCitera

Går på IB.


   
SvaraCitera

Industri gick jag


   
SvaraCitera

S3ON:

Gick IV & sedan 1 år IT.

heter nu mera IA (individuellt alternativ)

IB for me:-)


   
SvaraCitera

natur. vetenskap äger.


   
SvaraCitera

välj estetiska krama ut din kreativa ådra till det maximala[wink] haha,konstnärer och musiker har en viss benägenhet att vara lite "speciella" kan jag lugnt konstatera i efterhand[crazy] hade verkligen aldrig tråkigt om jag säger så[crazy]


   
SvaraCitera

Sonya:

Men jag funderar på ekonomipogrammet, då jag inte vill välja samhälle för jag tycker inte om SO ämnena så mycket.Har någon här gått på ekonomi?

Jag går ekonomi nu, första ring.
Det är ganska mycket so faktiskt. Dock ingen geografi, vilket jag är glad över.
Jag trodde att det skulle vara massor matte, men nej. Vi har bara matte två dagar i veckan.


   
SvaraCitera