Aviseringar
Rensa alla

Vilket Gymnasium kom ni in på?


Ämnesstartare

Just nu har de flesta fått sina antagningsbrev/resultat, ni får gärna berätta vilket gymnasium ni kom in på och om det var ert första,andra(osv) val! 🙂
Jag ska börja stylist på real gymnasium!


   
Citera

För säkerhetens skull kidzzz ska ni inte nämna ert gymnasieval.


   
SvaraCitera

Haha kom in på mitt första val som är vård och omsorg som jag inte vill in i. Vill in i mitt andra val som är Samhällsvetenskap. 


   
SvaraCitera

Har inte fått veta än men vet garanterat att jag kommer in på teknik 


   
SvaraCitera

Jag börjar trean men jag kom in på mitt första val. Mycket glad


   
SvaraCitera

Kom in på mitt första. Cool
Hehehe hade iofs bara gjort ett val mvh.


   
SvaraCitera

Vill minnas att jag gick mina första veckor på Kärrtorps gymnasium i Stockholm, men kom sedan in på Södra Latin på reserven. Men det var ju ett tag sedan. 


   
SvaraCitera

Inte heller fått veta ännu men LOL kommer komma in på första  Rodnar


   
SvaraCitera

Att vilja luncha kunna luncha på skattebetalarnas bekostnad aka kolla in lammköttsutbudet i trean var tydligen inte tillåtet så ni får inte träffa mig i höst tyvärr. Sorry kids. 


   
SvaraCitera

Gick på John Bauer, när det existerade


   
SvaraCitera
9lina

När jag sökte in 2008 kom jag in på mitt förstahandsval NTI-gymnasiet.


   
SvaraCitera

Natur på ett gymnasium någonstans i västerbotten. Var dock ett år sedan jag kom in.


   
SvaraCitera
Berit

Kom in på mitt första, transport, förra året 


   
SvaraCitera

Jag kom in på mitt 3e handsval och jag grät i 20minuter efter det för jag ville verkligen gå på 1 eller 2 och jag är typ reserv 50 och 40 på dem så 3e handsval it is! Linjen är ekonomi juridik på ett gymnasium någonstans i Stockholm.


   
SvaraCitera

Jag kom in på mitt andra... Men ligger på reserv 3 på mitt första, kungsholmens gymnasium inr natur musik. Där finns 63 elever och man söker in genom musiktest för att komma in. Tror ni det finns en chans att jag kommer in? Och finns det nån sida eller något som visar hur många reserver som tagits in tidigare år?


   
SvaraCitera