Aviseringar
Rensa alla

Vilket kön är du?


Hin.


   
SvaraCitera

typ någon slags brud


   
SvaraCitera
Exner

hum


   
SvaraCitera

Någon borde göra en Hen- FAQ.


   
SvaraCitera

är en queerig kvinna som ibland känner mig som den dominanta och stabila i vänskapsförhållanden med båda könen, en slags transkänsla. känner mig ibland rent kroppsligt som en man också(eller lesbisk känsla gissar jag), men på ett mycket positivt sätt. samtidigt känner jag mig feminint vacker på ett mycket kvinnligt sätt, samt har ett quinnligt kroppsspråk oftast.


   
SvaraCitera

är en queerig kvinna som ibland känner mig som den dominanta, vilket traditionellt är en "mansegenskap" och känner mig ibland rent kroppsligt som en man också(eller lesbisk känsla gissar jag), men på ett mycket positivt sätt. 


   
SvaraCitera

är en queerig kvinna som ibland känner mig som den dominanta och stabila i vänskapsförhållanden med båda könen, en slags transkänsla skulle jag kalla det. känner mig ibland rent kroppsligt som en man också(eller lesbisk känsla gissar jag), men på ett mycket positivt sätt. samtidigt känner jag mig feminin och vacker på det sätter.


   
SvaraCitera

bög med smink och en fitta


   
SvaraCitera

ceka92: är en queerig kvinna som ibland känner mig som den dominanta och stabila i vänskapsförhållanden med båda könen, en slags transkänsla.

fast det är ju bara för att du tänker att det är otypiskt för kvinnor, väl?


   
SvaraCitera

samtidigt är jag feminin till min klädstil. nagellack, långt hår, främhäver boobs, bär alltid med 10 sorters läppstift och vill ses som en attraktiv kvinna för män.


   
SvaraCitera
Exner

isola:

fast det är ju bara för att du tänker att det är otypiskt för kvinnor, väl?

Galen


   
SvaraCitera

isola:

fast det är ju bara för att du tänker att det är otypiskt för kvinnor, väl?

nej, det är en svår känsla att beskriva. har haft den transkänslan under hela min uppväxt. 
har nog en ganska manlig hjärna.


   
SvaraCitera

ceka92:

nej, det är en svår känsla att beskriva. har haft den transkänslan under hela min uppväxt. 
har nog en ganska manlig hjärna.

pga dina egenskaper och tankesätt? då är det ju pga genus


   
SvaraCitera

isola:

pga dina egenskaper och tankesätt? då är det ju pga genus

nej, en känsla i kroppen att jag är en pojke.


   
SvaraCitera

ceka92:

nej, en känsla i kroppen att jag är en pojke.

aha ok


   
SvaraCitera