Aviseringar
Rensa alla

Vilket lag Hejar ni på ?.


Det åt vänster!


   
SvaraCitera

Brage (fotboll), Milan (fotboll) Leksand (hockey), Vancouver Canucks (hockey) , det lag jag råkar betta på idag (alla sporter), det lag som spelar mot AIK (alla sporter).


   
SvaraCitera

AIKrules:

Blev lite stavfel det ska stå jag Hejar på AIK och ni ställe för nu.Men sånt händer ibland

Det hade inte varit så svårt att lista ut även om du inte skrivit det, med tanke på just hur du skriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djurgården (får tydligen ensam bära deras fana i denna tråd).

Utanför Sverige är det liverpool FC som gäller


   
SvaraCitera

är väl inte gay heller


   
SvaraCitera

Ishockey, Modo.
Fotboll, Real Madrid.


   
SvaraCitera

Hammarby och Frölunda.


   
SvaraCitera

Djurgården eftersom jag är från Stockholm.


   
SvaraCitera

hejar på Rules


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIKrules:

Tjenare alla glada jag undra bara vilket lag nu hejar på ?.
Det kan va vilken sport som helst svenska och utländska klubbar.Själv hejar AIK(Det var ju ganska svårt att lista ut eller ?).

I sverige så håller jag på Helsingborg men ute i europa så är det såklart Liverpool! YNWA!!!


   
SvaraCitera

Örebro! Och Hamburg. Framgångsrika lag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allsvenskan är det de ända riktiga fotbollslaget Kalmar FF som gäller. I Elitserien dom självklara mästarna HV71 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv står jag i RED LIONS (Supportklubb) för ALMTUNA [bigcheers][bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera

På senare dar har jag börjat gilla och imponeras av Schalke i bundesliga och Brynäs i elitserien.


   
SvaraCitera

Elitserien: Skellefteå AIK.
NHL: Dallas Stars.
Liga: Bundesliga.

Sammanhang 2
Fotboll är överskattat. Det är bara handlar bara om pengar och affärer. Det är ingen sport längre. Man "tappade" intresset när utländska miljardärer tog över liga efter liga. Samtidigt som andra klubbar inte har råd med egna arenor.

Detsamma gäller också ishockeyn i utländska ligor. Men tack och lov har Elitserien klarat sig ifrån de någorlunda bra. Dock är jag för prestationslön/lönetak. Men det är en annan diskussion.


   
SvaraCitera