Aviseringar
Rensa alla

VILKET LAND HAR HETAST KILLAR/MÄN?


Ämnesstartare

Tözen:

Nej,asiatiska mänasiatiska kvinnor är inte vackra

Vad sa jag då? Nje, just det.


   
SvaraCitera

NormaJean:

Själv måste jag nog säga England

ohYEA_:

Grekland, har jag upptäckt

Hezkirin:

Indier i 20-årsåldern

Tözen:

Kineser/Japaner/koreaner/thailändare,nom nom,vissa chilenare

Chickfactor:

typ england engelska

Alltså, sen när upphörde naturlagarna att existera? Sverige har utan tvekan högst standard, både på kvinnor och män. Både vad gäller medfödd skönhet, kläder och i vilken mån de tar hand om sin kropp.


   
SvaraCitera

Britter eller svenskar. Spenderade ett år utomlands och träffade väldigt många olika nationaliteter. Bara britter och svenskar var bra. Resten var konstiga/oattraktiva på något annat sätt.

gewehr:

kläder och i vilken mån de tar hand om sin kropp.

Lol, ofta kläder är något som spelar jättestor roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gewehr:

Sverige har utan tvekan högst standard, både på kvinnor och män.

uppenbar:

Bara britter och svenskar var bra.

[y]


   
SvaraCitera

Jag inbillar mig att det är stora, manliga, tyskar


   
SvaraCitera

gewehr:

Sverige har utan tvekan högst standard

omg nej,asiater har vackra drag i ansiktet,dom är sjukt vackra,svenskar är....nej.Ett par vackra asiatögon=[love]eller en asiat som ler=lost[love]Har fastnat för dom,dom är bara vackra helt enkelt,blir kåt på dom,sjukt svårt att tända på svenskar/europeer.


   
SvaraCitera

ohYEA_:

samt om man har föräldrar från olika länder :>

Du menar folk som har föräldrar av olika ras? För det är ingen direkt skillnad om ens föräldrar tillhör samma ras fast olika nationaliteter så. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Latinopojkar är så fina! [love]
Spanjorer, portugiser, sydamerikaner... [blush]

Hezkirin:

Britter har för fula tänder.

[sad]

Tözen:

Kineser/Japaner/koreaner

Lols. [bigsmile]
Om dom är snygga är dom JÄVLIGT snygga. Dessvärre har de inte så många snygga pojkar där. [crazy]

Tözen:

en asiat som ler=lost[love]

Kineser har också fula tänder. [sad]


   
SvaraCitera

Britter? Scha jag vet inte hur ni tänker ni tjejer ibland[crazy]


   
SvaraCitera

Venfort:

[sad]

Inte alla förstås, men matstandarden där och här är tämligen annorlunda nuförtiden. [n]


   
SvaraCitera

uppenbar:

Lol, ofta kläder är något som spelar jättestor roll.

Nåja, det är ju subjektivt. Personligen tycker jag att det gör en jätteskillnad. Fast jag har väl för den sakens skull inte dissat något tajt tjej för att hon klätt sig fult. [cute]

Tözen:

omg nej,asiater har vackra drag i ansiktet,dom är sjukt vackra,svenskar är....nej.Ett par vackra asiatögon=eller en asiat som ler=lostHar fastnat för dom,dom är bara vackra helt enkelt,blir kåt på dom,sjukt svårt att tända på svenskar/europeer.

Egentligen är hela diskussionen meningslös eftersom det är så subjektivt vem som är vackrast/snyggast. Men jag undrar ibland vad ni baserar era slusatser på, om ni sett mycket asiater (för att nämna ett exempel) på TV eller i andra medier eller för att ni faktiskt varit i Japan/Kina/Vietnam/Korea/Laos/Cambodja/Thailand och bedömt själva. Oftast blir man grymt besviken. Jag tycker bara att Sverige har en tendens att dra till sig vackra människor, oavsett om de är av svensk härkomst eller inte. Personlighen har jag en väldigt stor grej för asiatiska och afrikanska tjejer, men det finns många vackra av den sorten i Sverige.


   
SvaraCitera

NormaJean:

Kan jag tänka mig

Men euw nej [sad]


   
SvaraCitera

Venfort:

Kineser har också fula tänder.

Venfort:

Lols.
Om dom är snygga är dom JÄVLIGT snygga. Dessvärre har de inte så många snygga pojkar där.

Nej dom har så vackra ögon och läppar[love]dom är så jävla vackra,går inte ens att jämföra med en svensk[n]


   
SvaraCitera

gewehr:

Egentligen är hela diskussionen meningslös

Hon fråga vilken "ras" eller,vilket land som JAG tycker har sexigast/hetast folk och jag tycker att korea,japan,kina,thailand har jävligt sexiga pojkar,majoriteten är sjukt vackra,typ 10% av killarna i sverige mellan 18-25 som är snygga enligt mig,knappt d ens.[shake]
D är min åsikt utefter asiater jag sett irl och ja,klart porr/film/..ja


   
SvaraCitera

NormaJean:

Vilket land har (enligt dig) mest tänkbara xxx-object?

italienare [rolleyes][rolleyes][rolleyes]
norrmän!


   
SvaraCitera