Aviseringar
Rensa alla

Vilket nagellack tycker du är mest prisvärt?


Blivande_japan:

tycker dock rött är lite tråkigt

finns fler färger, typ turkos.


   
SvaraCitera
Paseo

jag gillar essie, fast det är ganska dyrt iofs


   
SvaraCitera
Paseo

gina tricots är helt ok


   
SvaraCitera

H&Ms och Isadoras har de mest prisvärda nagellacken tycker jag. Viva la diva har jag hört är ett bra märke och ganska billigt, dock har jag inte testat själv.


   
SvaraCitera

Brukar köpa på Make Up Store. Tycker de är prisvärda och håller länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Brukar köpa på Make Up Store. Tycker de är prisvärda och håller länge.

Vad kostar de typ?


   
SvaraCitera

Isadoras ar jattebra. Kop inte Max Factor.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Vad kostar de typ?

Etthundratrettio tror jag.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

ISADORA WONDER NAIL

Denna är bra!

Depend är rätt bra om man har över- och underlack, om man ser till priset. Jag köpte ett nagellack på h&m för nio kronor förut, det låg i en burk vid kassan när jag skulle betala så jag tog det också. Det håller jättebra och färgen är jättefin. Har haft det nu i en vecka, utan överlack, och det har inte flagat så mycket - och då har jag ändå fått målarfärg på händerna ett antal gånger, använt lacknafta, använt naglarna lite som verktyg osv. Det står bara nail polish på det och på baksidan h&m. Så inget märke tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Depend är rätt bra om man har över- och underlack, om man ser till priset.

använder underlack, men tycker att det blir för jvligt ändå [sad] kanske skulle bli bättre med överlack också, men jag är trött på skiten.

känns mer värt att köpa h&m's nagellack som bara kostar lite mindre än dubbelt så mycket, men som säkert innehåller minst dubbelt så mycket nagellack som depend gör
(tänker alltså på deras "stora" flaskor)


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

använder underlack, men tycker att det blir för jvligt ändå [sad] kanske skulle bli bättre med överlack också, men jag är trött på skiten.

Brukar måla överlack dagen efter så nagellacket torkat in ordentligt.

Blivande_japan:

känns mer värt att köpa h&m's nagellack som bara kostar lite mindre än dubbelt så mycket, men som säkert innehåller minst dubbelt så mycket nagellack som depend gör
(tänker alltså på deras "stora" flaskor)

Tycker att de flagar rätt fort, men de är bra till sitt pris. Dock kanske det beror på nagelns kvalitet, över/underlack, hur mycket man jobbar med händerna osv. Tånagellacket brukar ju alltid hålla mycket längre oavsett märke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Brukar måla överlack dagen efter så nagellacket torkat in ordentligt.

isf skulle det ej hjälpa för alltid när jag använder depend blir det typ ojämt å gropigt och jävligt [sad] det tar så lång tid innan det torkat helt att det alltid hinner bli något "avtryck" i det

isola:

Tycker att de flagar rätt fort, men de är bra till sitt pris. Dock kanske det beror på nagelns kvalitet, över/underlack, hur mycket man jobbar med händerna osv. Tånagellacket brukar ju alltid hålla mycket längre oavsett märke.

för mig håller de bättre än depend, dessutom så blir h&m "plant" för mig och inte gropar å skit i
är dock tvungen att lägga tre lager med det nagellacket jag har för att det inte ska bli ojämt i färgen


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

depend

På mig funkar det jättebra [surprised] Ett drag och sen sitter det som berget, har klar och fin färg, inga klumpar.


   
SvaraCitera

genus:

Betalar ej för nagellack. Föredrar dock OPI


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Ett drag och sen sitter det som berget, har klar och fin färg, inga klumpar.

blir inte gropigt förrän under torktiden för mig [sad]


   
SvaraCitera