Aviseringar
Rensa alla

Vilket namn är finast?


Ämnesstartare

isola: Kan inte välja/är Elma ett riktigt namn???

Gillar inget av namnen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Selma låter som Semla. Så jag säger Elma. :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Marie-Helene vä

hon var väl upptagen med att vara bitter över sitt namn


   
SvaraCitera
mynona

isola:

hon var väl upptagen med att vara bitter över sitt namn

ja det är hypotetiskt möjligt. hn var lika envis som jag och därför bråkade vi en del. jag avskyr att bli misstrodd när jag vet mig tala sanning. 

hade väntat mig att du läser vad jag länkade och säger något om det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: hade väntat mig att du läser vad jag länkade och säger något om det

Anmäl

Citera

vad finns det att skriva om det i denna tråd?


   
SvaraCitera
mynona

isola:

vad finns det att skriva om det i denna tråd?

vilket tråkigt avkylande svar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

vilket tråkigt avkylande svar. 

svararå


   
SvaraCitera
mynona

isola:

svararå

nej, det var som sagt avkylande. 


   
SvaraCitera

är inte så förtjust i nåt av namnen, som zodd påpekade så låter det som semla och mina syskon kallar semlor selmor Rodnar 

men röstade på selma ändå, pga finare än elma, eller jag vet inte, börjar ångra mig nu... elma ksk...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
är inte så förtjust i nåt av namnen, som zodd påpekade så låter det som semla och mina syskon kallar semlor selmor Rodnar 

men röstade på selma ändå, pga finare än elma, eller jag vet inte, börjar ångra mig nu... elma ksk...

Jag tänker på slemma. Jag hade en jättesöt spargrissäl som hette Selma Säl när jag var liten. Den stod på chiffonjén i vardagsrummet och jag brukade stoppa lite pengar i henne. Ibland blev hon jättetung och jag tror att min morsa satte n pengarna på mitt sparkonto då. Eller så förbrände Selma dem av sig själv. Åh hon var så söt och fin! Undrar var hon finns idag.. Jag tycker om det namnet för att det påminner om henne
Men å andra sidan är det ju ett mammaminne och sådana tycker jag är lite jobbiga mvh behöver leka att um är min psykolog ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Selma heter min halvsysters barn. Men oxå min urgamla kompis hund....tänker alltid på hunden... eller semlor... så elma gillar jag nog mer.


   
SvaraCitera

isola:

Jag tänker på slemma. Jag hade en jättesöt spargrissäl som hette Selma Säl när jag var liten. Den stod på chiffonjén i vardagsrummet och jag brukade stoppa lite pengar i henne. Ibland blev hon jättetung och jag tror att min morsa satte n pengarna på mitt sparkonto då.  Eller så förbrände Selma dem av sig själv. Åh hon var så söt och fin! Undrar var hon finns idag.. Jag tycker om det namnet för att det påminner om henne
Men å andra sidan är det ju ett mammaminne och sådana tycker jag är lite jobbiga mvh behöver leka att um är min psykolog ibland

vilket fint minne att ha ändå <3  jag hade en tax när jag var liten (grönrandig) men minns inte om jag kallade den nåt, och jag tror inte att den var särskilt viktig för mig heller...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget är fint men Elma PGA Selma är sååå 1858.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte något av dem är speciellt fint.


   
SvaraCitera
Draug

isola: Elma

föredrar inget av dem, men hellre Elma än Selma.


   
SvaraCitera