Aviseringar
Rensa alla

Vilket parti ska man rösta på?


Carat:

men jag tänker inte rösta på SD p.g.a de är främlingsfientliga.

En allmän uppfattning som inte stämmer. Måhända att partiet bildades av rasister osv. men detta är något som partiet försökt städa bort.
De enda främlingsfientliga inslagen kommer i så fall från enskilda medlemmar i partiet. Detta är dock inte unikt för Sd och inte heller representativt för partiet. [smile]


   
SvaraCitera

Miljöpartiet fyller dina krav, vänsterpartiet lika så.

Miljöpartiet vill gå ut ur EU, men nu röstar vi ju EU å då har de bestämt att arbete i team med andra gröna i parlamentet och MP ska föra fram att förnybara energikällorforskning ska vara prioritet nummer ett. Dina andra punkter om djur kommer sen, men de ska tas upp. Lägg en röst på Carl Schlyter i MP, en riktigt schysst kille å rätt rolig. Begåvad talare och vet verkligen vad som behövs.

Jag vet inte riktigt vad jag ska rösta. Det står mellan Carl Schlyter, MP. Gudrun Schyman, FI eller någon lämplig yrkestitel i Vänsterpartiet.

Skippa Sverigedemokraterna, tack 🙂


   
SvaraCitera
blum
 blum

Kolla på svt2 nu, det är massa debatter mellan både partiledare och kandidater till valet från de olika partierna.

JohnE:

Lägg en röst på Carl Schlyter i MP, en riktigt schysst kille å rätt rolig. Begåvad talare och vet verkligen vad som behövs.

Han är med i debatten jag ser just nu, håller med dig om att han verkar väldigt vettig och schysst.
Hade jag varit 18 hade jag nog röstat på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Han är med i debatten jag ser just nu, håller med dig om att han verkar väldigt vettig och schysst.

Men du är oerhört lättimponerad så det säger inte mycket.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Raubtier:

Men du är oerhört lättimponerad så det säger inte mycket.

Hahah, vad är det för skitsnack :s


   
SvaraCitera

Rösta på Socialdemokraterna. De uppfyller nog dina krav.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

9318wemi:

Rösta på Socialdemokraterna. De uppfyller nog dina krav.[smile]

Nej, det gör inte S.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carat:

vill få fram är ett bättre liv för djur o natur, vill att djur ska slaktas med bedövning

MP.

Carat:

vill ha kvar kronan, vill gå ut ur Eu

V.

Typ. Båda vill väl egentligen allt utom att MP inte vill ur EU, fast de prioriterar det olika.


   
SvaraCitera

9318wemi:

Rösta på Socialdemokraterna. De uppfyller nog dina krav.[smile]

thread_necromancer-1.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa:

Bifogade bilder

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

[bigsmile]

ja vad ska man säga 1.5 vecka efter valet ger han tips :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa:

ja vad ska man säga 1.5 vecka efter valet ger han tips :S

Det gjorde stolpskottet ovanför dig också 😀

Konsumtionshets:

ALL

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa:

ja vad ska man säga 1.5 vecka efter valet ger han tips :S

Eh, jag med. [blush] Trodde det var en ny tråd.

passaro:

Det gjorde stolpskottet ovanför dig också 😀

Trodde det var en allmän tråd om vilket parti TS stod närmast, tänkte inte på att det handlade om EU-valet. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Trodde det var en allmän tråd om vilket parti TS stod närmast, tänkte inte på att det handlade om EU-valet. 😛

Haha[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD är det enda parti som är emot utbyggnader på grönområden i min kommun. (Som har chans då)


   
SvaraCitera