Aviseringar
Rensa alla

Vilket parti skulle du rösta på om det var val idag?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder...


   
Citera

bullennn: Annat


   
SvaraCitera

Inget.


   
SvaraCitera

Vet faktiskt inte just nu. Uh.


   
SvaraCitera

inget!


   
SvaraCitera

you know my answer


   
SvaraCitera

Jag röstar på...

bullennn: Sverigedemokraterna

...av två anledningar.

1. deras flyktingpolitik är den enda som ger Sverige en positiv framtid med lägre kriminalitet, bättre ekonomi, mindre bostadsbrist och ett tryggare Sverige rent allmänt.

2. bedrövligt att alla övriga partier mobbar och vill utesluta SD vilket i grunden går totalt emot vad demokrati står för där alla ska respekteras för sina åsikter.

För övrigt vet jag väldigt lite vad SD står för i alla andra frågor men flyktingfrågan är för mig ett starkt avgörande beslut att skulle det vara val idag så skulle min röst hamna hos SD.

Btw, funderar på att starta mitt eget parti - Stoners Framtidsparti.


   
SvaraCitera

ingen som väljer miljöpartiet  ? de har ju miljö i namnet 🙂


   
SvaraCitera

huhh: ingen som väljer miljöpartiet ? de har ju miljö i namnet 🙂

Jag tror MP rasar i väljarsympatisörer i nivå med att de svenska tågen som alltför ofta är försenade.

Symboliken - snart kommer inte tågen fram alls enl tidtabellen och snart finns inte MP.  Skadeglädje

Btw, åt helvete att MP vill höja bl a bensinpris och bilskatt (vägskatt) för att jävlas med oss som bor på landet när de själva dvs miljökramarna bor i storstäderna och har kollektivtrafiken utanför dörren. Dessutom även vilja höja elpriset då alla svenskar är beroende av el.


   
SvaraCitera

stoner:

Jag tror MP rasar i väljarsympatisörer i nivå med att de svenska tågen som alltför ofta är försenade.

Symboliken - snart kommer inte tågen fram alls enl tidtabellen och snart finns inte MP.  Skadeglädje

Btw, åt helvete att MP vill höja bl a bensinpris och bilskatt (vägskatt) för att jävlas med oss som bor på landet när de själva dvs miljökramarna bor i storstäderna och har kollektivtrafiken utanför dörren. Dessutom även vilja höja elpriset då alla svenskar är beroende av el.

Skadeglädje

tur att de räddar upp sin politik genom att straffbeskatta folk som skaffar egen solpanel Tardig


   
SvaraCitera

huhh: tur att de räddar upp sin politik genom att straffbeskatta folk som skaffar egen solpanel

Där har du ytterligare ett bevis för att MP-politiker troligen är hjärndöda eller i vart fall inte tänker som en normalt funtad människa borde göra som värnar om miljön.  Tumme ned


   
SvaraCitera

Inget. 

0SvkKyo.png


   
SvaraCitera

Skulle bli V eftersom Sjöstedt är skarpaste partiledaren i riksdagen. Han har alltid talat klarspråk om rikskapitalisterna och blöjnazisterna som utgör SD.


   
SvaraCitera

vänster sidanGlad


   
SvaraCitera

undrar vad annat kategorin innehåller för partier... 


   
SvaraCitera