Aviseringar
Rensa alla

Vilket politiskt djur är du?



   
Citera
Ämnesstartare

Skärmavbild 2014-08-04 kl. 07.31.54.pn
Skärmavbild 2014-08-04 kl. 07.35.28.pn

Blev bara vänsterräven rakt igenom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fghfghfgfghfgh.jpg

Inget av dt där stämmer, sämst test. I många frågor tvingades jag bara o ta ngt alternativ fast jag inte gillade ngt av dem. :s 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Namnlös12.jpgNamnlös a aaaaal.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sakfrågor

FP-ugglan – den upplysta och stränga magistern. Betyg helst innan kläckning. Men både hanen och honan ska ruva på ägget. Skarpsynta ögon ser hotande ryska björnar överallt och drömmer stjärnögt om svenskt deltagande i Euron.

Värderingar

MP-sälen – en spolformad hipsterhippie inlindad i ett skyddande lager av PK-späck. Sälen drömmer om gröna skogar och blå hav i en regnbågsfärgad värld.

Livsstil

MP-sälen – den urbana livsnjutaren som har koll på dom senaste strömningarna. Och strömmingarna, om de är ekologiska!


   
SvaraCitera

Screenshot_2014-08-04-08-25-18_2.pngScreenshot_2014-08-04-08-26-32_2.png


   
SvaraCitera

Screenshot_2014-08-04-08-33-09.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politiskt djur.png

Stämmer väldigt väl tycker jag nog. Vänster och grön liksom.


   
SvaraCitera

test.jpg

detta var väldigt spännande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räv.jpg


   
SvaraCitera

Du blev
HUVUD_Fp.png Fp-ugglan
MAGE_Sd.png Sd-svanen
BEN_Sd.png Sd-svanen
Sakfrågor

FP-ugglan – den upplysta och stränga magistern. Betyg helst innan kläckning. Men både hanen och honan ska ruva på ägget. Skarpsynta ögon ser hotande ryska björnar överallt och drömmer stjärnögt om svenskt deltagande i Euron.
Värderingar

SD-svanen – Svanskhetens självutnämnda försvarare. Svanen tror på att Sverige måste skyddas - mot både inflyttning och förändring. Idealet är sagan om folkhemmet där inga fula ankungar fanns. Om andra djur ska komma hit måste de anpassa sig, och helst bli svanar själva.
Livsstil

SD-svanen – den onormalt normala parfågeln. Eftersom svanen vet hur traumatiskt det kan vara att växa upp med en ensamstående mamma och vara annorlunda (HC Anderssen) strävar svanen efter normalitet. Detta inkluderar livslånga heterosexuella monogama parförhållanden och ett ihärdigt fokus på att skydda och uppvärdera ”svansk” kultur. Det finaste ordet är ”svanlig”.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"betyg helst innan kläckning" Hjärta


   
SvaraCitera

Screenshot_2014-08-04-10-14-14.pngScreenshot_2014-08-04-10-15-12.pngScreenshot_2014-08-04-10-15-21.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: detta var väldigt spännande.

Förvånad


   
SvaraCitera

Zymba:

Förvånad

så kan det gå!
nämen, inte så konstigt egentligen med tanke på att jag t ex tycker man ska satsa på hyresrätter och är skeptisk till det där med vinster i välfärden


   
SvaraCitera