Aviseringar
Rensa alla

Vilket socialt nätverk föredrar du?


time
 time
Ämnesstartare

Facebook tappar användare till Instagram (eller egentligen till Facebook, då Instagram faktiskt såldes till Facebook för ett tag sedan), Kik går uppåt, Snapchat går uppåt - det är de sociala nätverkens tid. Vilket ni säkert vet redan. Jag blev nyfiken på vad ni föredrar. De flesta använder mer än bara ett nätverk, men välj din favorit! 


   
Citera

Valde instagram eftersom det är lättare att kolla på än vine i allmänhet. Men det är kul att göra vines Tumme upp


   
SvaraCitera

time: Youtube

Överlägset.


   
SvaraCitera

psycho-pedophilenetwork.com


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

FÖRLÅT folk jag glömde Twitter! Nu går det inte att göra om pollen men åååh vad dumt.


   
SvaraCitera

Hade gärna sagt bdb, men det är nog facebook. 


   
SvaraCitera
Exner

time: FÖRLÅT folk jag glömde Twitter! Nu går det inte att göra om pollen men åååh vad dumt.

och sidan som du är administratör för


   
SvaraCitera

Facebook och Snapchat använder jag mest. Youtube också på den sista tiden, ogillar Instagram starkt. Hade twitter innan men följde typ bara vardagsrasismen och vardagssexismen Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Exner:

och sidan som du är administratör för

UM är nog för "litet" i sammanhanget, tänker jag mig. Twitter, Facebook, Instagram, Youtube - det är internationella medier med miljontals aktiva medlemmar. Men visst, känner man för att ha UM som sin favorit så skriv det efter annat! 


   
SvaraCitera
Draug

time: Youtube

Men börjar tröttna rätt rejält på att det mer än ofta inte funkar som det ska +all reklam som dom konstant ska pumpa ut och förpesta ens tillvaro med.


   
SvaraCitera

fb 


   
SvaraCitera

time: Facebook

Gillar YouTube också, men inte för sociala grejer utan bara för att kolla på klipp själv.


   
SvaraCitera

svarade fb pga använder det mest tidsmässigt just nu, men jag föredrar youtube, länkar ofta grejer från youtube till fb också 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

time: Facebook

Men det är delad förstaplats med twitter, instagram, snapchat och tumblr.


   
SvaraCitera
reben

facebookchatten


   
SvaraCitera