Aviseringar
Rensa alla

vill äta aaaaaalllt :S


Ämnesstartare

Lounge:

vad händer annars

kan inte tänka på någonting annat.. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: JAAAA!!!!!!!! jag har gått upp över 10 kg på mindre än ett år herregud... har så jävlamkt cravings har gått upp ca 4 kg men går oftast ner det igen

Wow 10 kg? Det låter jobbigt. När man var liten var det bättre, då kunde man äta utan att gå upp nåt i vikt. Nu går man upp direkt 🙁 bra att du går ner det igen iaf. Är det bara sötsaker du äter då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: då slösar man ju pengar på knark o tänk om det inte hjälper så fnns inga pengar kvar till choklad chips nötter hamburgare mc dnalds

jo jag vet 🙁

men brukar försöka laga mat istället för att köpa godisåchips. kan funka. men man måste ha självdisciplin 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Wow 10 kg? Det låter jobbigt. När man var liten var det bättre, då kunde man äta utan att gå upp nåt i vikt. Nu går man upp direkt 🙁 bra att du går ner det igen iaf. Är det bara sötsaker du äter då?

hehe aa.. var ganska smal tror jag. 🙁 mmmh jag vet.. man sprang ju runt o lekte så mycket då.ööh ja ibland. hade såhär förra sommaren och det var typ då det började bli såhär överdrivet! ibland lyckas jag bli av med tankarna men dom brukar komma tillbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan äta hur mkt som  helst ibland


   
SvaraCitera
Lounge

Hjärtlös: kan inte tänka på någonting annat.. :S

haru ocd lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

vill också göra så..  bara lägga allt som är gott i en skål o vräka i mig 

tycker att du ska göra det

Birger:

OMG.

jag dricker portvin just nu. om vi hade kunnat dela med oss till varandra hade det fan varit perfekt.

JA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:

jo jag vet 🙁

men brukar försöka laga mat istället för att köpa godisåchips. kan funka. men man måste ha självdisciplin 🙁

ja 🙁 har försökt så många gånger.. ska försöka igen men just nu går det inte jag kan bara tänka på goda saker som jag måste äta. ska försöka dricka typ 2 liter vatten nu istället. kanske lagar lite mat senare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och hälften är hemgjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte så mycket kvar nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: JA

sämst att vi ej kan teleportera. allt e vetenskapsmännens fel.

Hjärtlös: ja 🙁 har försökt så många gånger.. ska försöka igen men just nu går det inte jag kan bara tänka på goda saker som jag måste äta. ska försöka dricka typ 2 liter vatten nu istället. kanske lagar lite mat senare!

vatten e bra!
ibland kan sötsug faktiskt bero på vattenbrist har jag hört Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
kan äta hur mkt som  helst ibland

mm jag med..

Lounge:

haru ocd lr

vet inte funderar på det. har haft värre tvångstankar när jag var yngre. ska nog ta upp imorgon när jag ska på samtal.

amsi: tycker att du ska göra det

mm borde detvore så himla nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger: ibland kan sötsug faktiskt bero på vattenbrist har jag hört

aaaa det kanske stämmer har ej druckit vatten idag förutom nyss!!


   
SvaraCitera
Lounge

Hjärtlös: vet inte funderar på det. har haft värre tvångstankar när jag var yngre. ska nog ta upp imorgon när jag ska på samtal.

gör det! bra att "rädda det" i tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: hehe aa.. var ganska smal tror jag. 🙁 mmmh jag vet.. man sprang ju runt o lekte så mycket då.ööh ja ibland. hade såhär förra sommaren och det var typ då det började bli såhär överdrivet! ibland lyckas jag bli av med tankarna men dom brukar komma tillbaka

Usch, när jag gick upp vågade jag inte ens väga mig. Fast nu säger folk tydligen till mig att jag gått ner så antar att det är bra. Fast är väl bra om du var smal så du inte blir överviktig 🙂 haha kanske var därför ja. Hm, kanske borde typ söka hjälp? Eller om det är det man borde göra för nåt sånt här. Vet inte riktigt.


   
SvaraCitera