Aviseringar
Rensa alla

Vill alla killar ligga med sina tjejkompisar?


Ämnesstartare

Hej!

Jag skrev om detta i min blogg men tänkte att man nog når ut till fler om man skapar en tråd om det. Vill gärna ha svar på frågan som väcktes efter att ha sett denna video.

Om ni inte orkar titta (vilket ni visst gör, så klicka bara!) så är det i alla fall en snubbe som hävdar att alla killar vill knulla sina vänner av det andra könet. Vad säger ni? Stämmer det?


   
Citera
Ämnesstartare

En (singel)kille kan inte vara vän med en tjej om inte
1: han vill ligga med henne
2: han har legat med henne
3: hon är för ful för att liggas med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hävdar bestämt att varken gugge eller ensamvargen vill idka älskog med mig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej : s har nästan bara tjejkompisar och skulle inte kunna ha sex med de flesta av dom.

han i klippet verkar mest vara en typisk mansgris aka hiphoppare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det stämmer inte i alla fall. Vill kanske ligga med några av mina tjej- och killkompisar men långt ifrån alla.


   
SvaraCitera
mynona

Rätt synd i sådana fall om de tjejer som nästan/enbart har kompisar av motsatt kön om vänskapen är avhängigt av hoppet om sex. Men visst, det ena utesluter ju inte det andra.

Zymbaline:

alla killar

Ej gaykillar [no-no]

Och nje, så är det väl knappast. Jag tvivlar på att alla tjejer som har gjort närmanden mot sina killkompisar har blivit accepterade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej [tired]

varför är det så satans svårt att förstå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nej [tired]

varför är det så satans svårt att förstå.


   
SvaraCitera

hah såg denna video också häromdagen..

Jag vet faktiskt inte.. Det känns nästan som att det väldigt ofta leder till att man blir tsm eller ligger med varandra. Sen beror det ju helt på vad för typ av förhållande man har osv. Men det jag tycker är lite lustigt är att de i videorna påstår att det är killen som vill ligga med tjejen och inte tvärtom, alls?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Men det jag tycker är lite lustigt är att de i videorna påstår att det är killen som vill ligga med tjejen och inte tvärtom, alls?

mh hatar dessa könsnormer[sad]

+tvivlar på att de som gjort videon inte bara har valt de svaren de tyckte passade^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

hah såg denna video också häromdagen.

rätt intressant det där. tror jag ska undersöka det där jag med, hehe


   
SvaraCitera
zIGGE

Eh nja.

Har vissa flickvänner som är sexiga men som jag inte skulle vilja knulla för allt i världen eller har sådan "attraktion" till, pga är lycklig att ha deras vänskap och ser dem som vänner och inte eew :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Men det jag tycker är lite lustigt är att de i videorna påstår att det är killen som vill ligga med tjejen och inte tvärtom, alls?

Håller med!!! Och såg också den videon tidigare.

Tycker det är så knasigt. Det verkar ju ganska övertygande när man ser på videon du länkade men samtidigt tycker jag det är en helt absurd tanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

det andra könet

Vilket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Vilket?

Jag syftar här på heterosexuella män som vill ligga med det andra könet dvs kvinnor.


   
SvaraCitera