Aviseringar
Rensa alla

vill att burg o dazed ska va i chatten


kachin

osthyvelkatten har klös iaf [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

Men var du snäll mot pizzabagaren idag?

aaaa klart [cool] mina bröder tände en fet i kassan vi rökte hasch alla på pizerian sen sa vi fuck aina tsm o spela in hiphop det var grymt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

aa men vafan ta inte åt er va tror bara att jag dazed o burg skulle ha fest 😛

MEN OKEJ DÅ! FÅR VÄL LAPDANCE:A NÅGON ANNANSTANS DÅ!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

idag fick jag "trevlig helg mannen" och ett genuint leende, blev så glad

Halva inne.

Isotop:

du förstår ju internet någolunda och kan starta en dator själv osv.rekommenderar dock inte att du kikar in på chatten atm, det är weird

Jag har en skötare som startar min dator och sedan får jag dampa lite på tangentbordet, doktorn säger att det är en bra komponent i min terapi.
Skulle inte ens veta hur och var jag skulle ändå så det är en väldigt liten risk. Hur är det wierd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

idag fick jag "trevlig helg mannen" och ett genuint leende, blev så glad

Halva inne.

Isotop:

du förstår ju internet någolunda och kan starta en dator själv osv.rekommenderar dock inte att du kikar in på chatten atm, det är weird

Jag har en skötare som startar min dator och sedan får jag dampa lite på tangentbordet, doktorn säger att det är en bra komponent i min terapi.
Skulle inte ens veta hur och var jag skulle ändå så det är en väldigt liten risk. Hur är det wierd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

MEN OKEJ DÅ! FÅR VÄL LAPDANCE:A NÅGON ANNANSTANS DÅ!!

[bigsmile][wink][wink]

kachin:

osthyvelkatten har klös iaf

hahah inte så schysst mot kattens minne att skämta om det

dazed:

Jag har en skötare som startar min dator och sedan får jag dampa lite på tangentbordet, doktorn säger att det är en bra komponent i min terapi.
Skulle inte ens veta hur och var jag skulle ändå så det är en väldigt liten risk. Hur är det wierd?

[bigsmile] Det är massa typer med svart hår som knarkar [cool] och ankzor i bar överkropp ofc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

idag fick jag "trevlig helg mannen" och ett genuint leende, blev så glad

Halva inne.

Isotop:

du förstår ju internet någolunda och kan starta en dator själv osv.rekommenderar dock inte att du kikar in på chatten atm, det är weird

Jag har en skötare som startar min dator och sedan får jag dampa lite på tangentbordet, doktorn säger att det är en bra komponent i min terapi.
Skulle inte ens veta hur och var jag skulle ändå så det är en väldigt liten risk. Hur är det wierd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

et är massa typer med svart hår som knarkar

Detta verkar dock soft


   
SvaraCitera
kachin

om man fått "trevlig dag/helg/kväll" av pizzamannen 3 gånger
o det betyder halva inne per gång
borde det väl bli
87,5 % inne? *hoppas* [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

om man fått "trevlig dag/helg/kväll" av pizzamannen 3 gångero det betyder halva inne per gångborde det väl bli87,5 % inne? *hoppas*

Nej det är som roulette, bara för att du fick rött senast så innebär inte det att din chans att få svart denna gång ökar till över 50%, varje tillfälle är unikt typ, tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla cp jag är nu, tappar en massa ord och måste redigera varje jävla inlägg efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Detta verkar dock soft

aa var ej tyvärr

alltså är så jag vet inte... inte ens gått ut och rökt än... fast det är typ ingen skillnad på mig nykter och bäng.... är bored redan nu och snart sover alla, vrf är livet hemskt [sad]

kachin:

87,5 % inne? *hoppas*

om halva inne räknas har jag haft sex me 1000 brudar och 4 killar. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

sen sa vi fuck aina tsm o spela in hiphop det var grymt

Ni glömde väl inte att kasta sten på dem och rappa om övervåld av aina?[surprised]


   
SvaraCitera
kachin

dazed:

Jävla cp jag är nu,

jaaaa det stämmer ej det du sa, jag har bra chans på pizzamannen jag vet det [cry]

Isotop:

om halva inne räknas har jag haft sex me 1000 brudar och 4 killar. [crazy]

va lite[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

va lite

haha aa är ful o äcklig och har liten kuk [crazy][crazy][crazy][crazy]

Burg:

Ni glömde väl inte att kasta sten på dem och rappa om övervåld av aina?

först gjorde vi en låt om hur vi älskar o mörda sen en låt om att aina e horor att de ska låta oss va!!


   
SvaraCitera