Aviseringar
Rensa alla

Vill bara börja om!....


Ämnesstartare

skitliv:

Okej, men då sitter du ju inte bara hemma iaf. Det är en bra början.

Jo precis. Men har haft dessa problemen i flera år nu och börjar tröttna [tired]


   
SvaraCitera

NeverWannaKnow:

Jo precis. Men har haft dessa problemen i flera år nu och börjar tröttna

Jag har haft/har samma problem och jag tröttnar också, varje dag. Men enda sättet är att fortsätta, hur trött man än är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Jag har haft/har samma problem och jag tröttnar också, varje dag. Men enda sättet är att fortsätta, hur trött man än är.

Uscha! säg inte så... är envis som fan tänker inte ge mej i första taget^^


   
SvaraCitera

NeverWannaKnow:

är envis som fan tänker inte ge mej i första taget^^

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte det lättaste men är väl bara att fortsätta som du säger [rolleyes][love]


   
SvaraCitera

NeverWannaKnow:

berätta ngt för min pappa utan att han gapar

Säg bara att han är världens sämst far, bara för att göra hoom upprörd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Säg bara att han är världens sämst far, bara för att göra hoom upprörd.

Saken är det att jag vågar inte... Han har slått mina systrar och vill inte bli de [sad]


   
SvaraCitera

NeverWannaKnow:

slått mina systrar

Socialen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Socialen?

Asså vet inte om det är så allvarligt så jag ska göra de... Har ju problemet med att när jag väl ska berätta vad ja känner kommer jag inte på vad ja ska säga, blir helt stum [shake]


   
SvaraCitera

NeverWannaKnow:

allvarligt

Ta kontakt med skolkuratorn eller skolsyster.

Det är inte vettigt att man slår sina barn, speciellt när man försöker säga emot.

Gör inte din mor något?


   
SvaraCitera

NeverWannaKnow:

Jo precis. Men har haft dessa problemen i flera år nu och börjar tröttna [tired]

Själv sitter man här dag ut och dag in, utan och ha nån sport som fritidssak, mina föräldrar jobbar inte, bor på landet med inga grannar , bara tyskar isf , inga gatlysen.. ja du fattar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Gör inte din mor något?

Hon har en nackskada och det kan vara att pappa skyddar mamma så fort vi pratar med henne. Jag går och pratar hos umo nu, har bara gått dit 2 ggr. Förut har ja även varit på bup (det sög!) och hos skolkuratorn men gillade inte de heller. Umo är faktiskt ganska bra än så länge![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

Själv sitter man här dag ut och dag in, utan och ha nån sport som fritidssak, mina föräldrar jobbar inte, bor på landet med inga grannar , bara tyskar isf , inga gatlysen.. ja du fattar.

Uscha det kan inte vara lätt "/ och vet själv hur jävla tråkigt de e att bo på landet!


   
SvaraCitera

NeverWannaKnow:

Umo är faktiskt ganska bra än så länge![smile]

Vad säger dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Vad säger dom?

Asså har bara varit där 2 ggr nu ska dit på fredag igen. Har precis berättat de med pappa så vi får väl se 🙁


   
SvaraCitera