Aviseringar
Rensa alla

Vill bara ha honom till sex, hur säger jag det?


Mandan
Ämnesstartare

malber:

Jag tror inte han vill mer med dig om han inte hör av sig oftare än så.

Åh vad bra att någon mer bara tror på sexet! Gör att jag känner mig mer säker på att han vill samma som mig, för grejen är den, vill verkligen inte såra honom. Gäller bara att veta när jag ska säga det. Innan eller efter vi har gjort det vi vill med varandra..


   
SvaraCitera

malber:

Men herregud. Är du ironisk? Hon är ju inte alls egoistisk. Hon vill ju inte såra honom och därför frågar oss om råd. Och om han nu också bara vill ha sex så är det ju perfekt för dem båda.

Skiter it fullständigt.
Ha lite jävla känslor innan man ger sin in i ett "förhållande" som hon nu verkar ha.
Sluta tänka på dina jävla egna behov.
Ifall han bara vill ha sex så grattis! Ni är båda själviska idioter, men det spelar ingen roll för ni har varandra!
Vi ses på festen.


   
SvaraCitera

Mandan:

Gäller bara att veta när jag ska säga det. Innan eller efter vi har gjort det vi vill med varandra..

Jag tycker du ska säga det före. Säg bara typ:
Jag har en fråga som jag skulle vilja ha svar på, jag är bara ute efter att ha en sexrelation med dig. Låter det bra?
Säger han OH YEAH, så kör på!
men säger han att han hade hoppats på mer och att han blir ledsen så skit i sexet och säg bara att du är ledsen men du vill inte mer.


   
SvaraCitera

simommrt1:

Skiter it fullständigt.
Ha lite jävla känslor innan man ger sin in i ett "förhållande" som hon nu verkar ha.
Sluta tänka på dina jävla egna behov.
Ifall han bara vill ha sex så grattis! Ni är båda själviska idioter, men det spelar ingen roll för ni har varandra!
Vi ses på festen.

Man behöver inte ha känslor för ett kk-förhållande!
och man är inte en idiot bara för att man har sex med en annan person som också bara är ute efter njutning.


   
SvaraCitera

Mandan:

Vid vilket tillfälle tycker du jag ska förklara det för honom? Känns som om det är bättre att säga det när vi ses än via mess, men när är det läge att säga det? :/

Varför inte säga det en kväll efter att ni haft ert roliga? Du kan ju börja med att fråga vad han tycker om att ni träffas. Sedan kan du berätta att du inte vill ha något förhållande men gärna träffas ändå, om jag förstått det rätt? Var beredd på att han kan svara helt annorlunda än vad du tänkt, men om du bara är ärlig mot honom ska det nog gå bra.

Hur brukar ni prata med varandra? Snackar ni bara om sex eller allmänt om allt möjligt? Det kan också avslöja om han vill mer än sex med dig.


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

malber:

Jag tycker du ska säga det före

Okej, då gör jag det. Bara ta ta i det. Får bli vid hej pussen då. Fan vet att jag måste säga det till honom någon gång men det känns så svårt att veta när. "Tja du jag har tänkt på en sak. Jag vill inte ha något seriöst utan bara det vi redan har, funkar det för dig?" Eller är jag för flummig då? Känner mig som en dagis unge som ens känner att jag behöver råd om det här 🙁


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

Tjejen_med_hjärtat:

Hur brukar ni prata med varandra? Snackar ni bara om sex eller allmänt om allt möjligt? Det kan också avslöja om han vill mer än sex med dig.

Vi snackar aldrig sex utan vi bara gör. Typ direkt när han kommer innaför min dörr är det bara direkt hångel. Ibland bara en snabb fråga om hur det är med mig typ. Första gången vi sågs pratade vi sjukt mycket. Men annars brukar vi nog mest småprata om allt möjligt när vi är är klara och han har sagt att han funderar på att dra hemåt. Så efter snackar vi allt möjligt typ. Känner mig så förvirrad!


   
SvaraCitera

Säg det till honom innan det är försent!


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

emilsh:

Säg det till honom innan det är försent!

När är försent då?


   
SvaraCitera

Mandan:

Typ direkt när han kommer innaför min dörr är det bara direkt hångel.

Då skulle jag nog som sagt säga det till honom efteråt, eftersom ni brukar prata lite mer då. Någon gång måste du nog säga det till honom. Är inte schysst att låta honom få lista ut det själv.


   
SvaraCitera

När han får djupare känslor för dig, och inte bara ser dig som en person att ha sex med. Typ


   
SvaraCitera

Mandan:

Men annars brukar vi nog mest småprata om allt möjligt när vi är är klara

Här kan du föra ditt huvudbry på tal.

Förhoppningsvis är det lugnt, om ni har träffats en gång i månaden i flera månader, har så sporadisk kontakt som du säger och han inte tydliggjort att han vill ha ett monogamt förhållande med dig är han nog ute efter samma sak som du.


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

Tjejen_med_hjärtat:

Då skulle jag nog som sagt säga det till honom efteråt, eftersom ni brukar prata lite mer då. Någon gång måste du nog säga det till honom. Är inte schysst att låta honom få lista ut det själv.

Vet, eftersom vi setts typ fem ggr redan känns det som om jag borde säga det snart, känner mig lite taskig. Nej det får helt enkelt bli att jag säger det nästa gång vi ses! Det får kännas hur hemskt som helst men bättre såra nu än senare.. 🙁


   
SvaraCitera

Mandan:

Vet, eftersom vi setts typ fem ggr redan känns det som om jag borde säga det snart, känner mig lite taskig. Nej det får helt enkelt bli att jag säger det nästa gång vi ses! Det får kännas hur hemskt som helst men bättre såra nu än senare.. 🙁

Ja precis, dra inte ut på det mer. Det kan bara bli mer bekymmer då. Ta mod till dig och berätta snarast möjligt! [smile]


   
SvaraCitera
Mandan
Ämnesstartare

Tjejen_med_hjärtat:

Ja precis, dra inte ut på det mer. Det kan bara bli mer bekymmer då. Ta mod till dig och berätta snarast möjligt!

Ska bli! Vet ju att det är bättre att ta tag i "problem" snarast istället för att skjuta upp. Men allså funkar det att säga "Du jag har tänkt på en sak. Jag vill inte ha något seriöst utan bara det vi redan har, funkar det för dig?" Eller är jag för flummig då? Vill ju att han ska förstå att jag bara vill ha sexet och inte förhållande.. :/


   
SvaraCitera