Aviseringar
Rensa alla

Vill bara klaga på alla dessa inkompetenta expediter.


Ämnesstartare

Blir så jävla dåligt behandlad av dem vart man än går. De är som några jävla blodiglar, usch.

Har varit med om två irriterande situationer i veckan. Ena var när jag var inne på SALT och provade ett par leggins eller något ovettigt. När jag kom ut så fråga expediten om det gick bra, och jag ba "Jo det gick bara bra.". Och hon ba tystnar, och jag kollar upp på henne för att se vad hon vill, och hon ba "Pftkey". JA URSÄKTA LILLA SLYNA FÖR ATT JAG INTE GAV DIG EN UTFÖRLIG RECENSION OM HUR DET VAR ATT PROVA MINA LEGGINS, ANTAR ATT DU GICK MISTE OM DAGENS JÄVLA HÄNDELSE. Ger alltid onda blickar till henne så fort jag går förbid butiken nu mer.

Sedan var jag inne på MQ, och jag har aldrig varit inne där förut nästan så jag går och plockar på mig massor med plagg. Sedan går jag och provar. Mitt i klädprovandet så sticker en expedit in HUVUDET I HYTTEN OCH BA "Går det bra där inneee, behöver du några storlekar" jag ba "Öh... går bara bra". Sedan när fick de rätten att ställa sig och glo in i hytten när man står där half naked? Kändes som det enbart var pga att kolla om jag typ snodde någonting. Under min provtid kommer hon två gånger och frågar om allt går bra, så jävla stressande. Om jag behöver hjälp så hojtar jag väll eller vad fan som helst. Det mest efterblivna kom dock när jag lämnat hytten, och jag inte ville köpa någonting. Varför ville jag inte köpa någonting? För att allting satt dåligt och var råfult alternativt svindyrt. När jag kommer ut ur hytten kommer blodigeln igen och ba "Blev de ingenting??? [sad][sad]" Jag ba "Nää.. funderar på en sjal men vi får se hur det blir med den" och hon ba "Men VARFÖR blev det ingenting? Var det fel storlekar?" Jag blir helt förvånad över att hon i princip intervjuar mig om varför jag inte vill köpa hennes jävla skitkläder, jag ba "Eh jag vet inte.. var väll ingenting som kändes bra bara" (kunde hon inte tänka ut det själv?) Hon ser då helt chockad ut som det var årets nyhet att man inte köper allting man provar. USCH. Usch för expediter som är på som blodiglar, usch för expediter som ställer en miljon frågor och får en att känna sig som en jävla snattare.

Tycker om H&M och liknande ställen för där får man lalla runt bäst man vill utan att ha någon blodigel på sig men usch för MQ och SALT och sådanna halvmisslyckade affärer. Skiter fullständigt i om "de bara vill hjälpa", om jag vill ha deras jävla hjälp ber jag om den, jag tycker inte det är gästvänligt på något sätt, enbart påträngande och jobbigt eftersom de beter sig som efterblivna djur. Och detta "Går dä bra" som om det vore en stor prövning i livet att prova en jävla tröja.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

ogillar också det... folk som tar kontakt utan att man har bett om det. vill jag ha hjälp frågar jag om det??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

ogillar också det... folk som tar kontakt utan att man har bett om det. vill jag ha hjälp frågar jag om det??

Eller hur [zzz]


   
SvaraCitera

dagens I-landsproblem[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

dagens I-landsproblem[party]

Åh vad jag avskyr den frasen. Skulle kunna betala för att slippa höra den resten av mitt liv.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Skulle kunna betala för att slippa höra den resten av mitt liv.

Vad i-landigt att säga. I u-länderna har man inte råd att betala för att slippa höra saker.

OnT: skulle jag jobba i de där vidriga affärerna skulle jag nog också utveckla nån slags personlighetsstörning.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Åh vad jag avskyr den frasen. Skulle kunna betala för att slippa höra den resten av mitt liv.

Trevligt att höra![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ire_:

Vad i-landigt att säga. I u-länderna har man inte råd att betala för att slippa höra saker.

[zzz]


   
SvaraCitera

oj, läste din text, måste vara ett världsproblem det där, verkar som nån överreagerar. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Pftkey

[confused][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bläääääääääääää[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar Carlings' personal i Nordstan. Lätt de bästa.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

De är som några jävla blodiglar, usch.

TIPS!
Se rejält jävla fattig ut[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker om när de är trevliga och frågar om det går bra eller om man vill ha hjälp, men det räcker EN gång! Jag har som tur är inte råkat ut för idioter till expediter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch råkar också alltid ut för det där. Tycker expediterna borde tagga ner lite, de skrämmer ju bort kunderna när de tränger sig på sådär. Det värsta är verkligen när de sticker in huvudet i provhytten! Det är inte OK.


   
SvaraCitera