Aviseringar
Rensa alla

Vill bara punda ihjäl mig


Ämnesstartare

Fan alltså, 24 år och är helt slut som människa. Nu tänker säkert vissa "jävla tönt, 24 år och lipar på ungdomar.se" men jag vet inte riktigt vart jag annars ska ta det, på ec blir man idiotstämplad så det går bort.

 

Nån som kan motivera varför jag inte ska knarka ihjäl  mig? Jag behöver verkligen nån att snacka med.


   
Citera
Ämnesstartare

har du någon dröm? något du vill göra i framtiden?
några bekanta, nära och kära?
finns det någonting som gör dig glad/ledsen/arg? bryr du dig  om något alls?

i så fall finns där några anledningar. 

sedan finns där troligtvis ingenting att se fram emot efter "ihjälpundandet". och inte ens ett medvetet ingenting som du kan uppleva nu. du har bara en chans att leva och den är nu. det KAN bli bättre.

(detta är ungefär vad jag försöker tänka när jag mår som du gör nu i alla fall)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är också 24. Ett flertal av dem som är mest aktiva här - varav många "gnäller" dagligen - har passerat tonåren. Jag vet inte varför du mår dåligt, men det brukar bli bättre förr eller senare (jag har erfarenhet av två svåra depressioner). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

Har inte lust o dra hela historien men låg inne på psyk för ett tag sen pga paranoia. Tror man kommer till en underbar plats när man dör, dödsriket där allt är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:
har du någon dröm? något du vill göra i framtiden?
några bekanta, nära och kära?
finns det någonting som gör dig glad/ledsen/arg? bryr du dig  om något alls?

i så fall finns där några anledningar. 

sedan finns där troligtvis ingenting att se fram emot efter "ihjälpundandet". och inte ens ett medvetet ingenting som du kan uppleva nu. du har bara en chans att leva och den är nu. det KAN bli bättre.

(detta är ungefär vad jag försöker tänka när jag mår som du gör nu i alla fall)

Min dröm är att få lämna Sverige, jag har mina föräldrar och en del vänner men jag känner att det mest humana vore att låta mig  få dö bara, jag är utfryst överallt pga mitt utseende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingetbranamn: Min dröm är att få lämna Sverige

ok, jobba mot det då

Ingetbranamn: , jag är utfryst överallt pga mitt utseende.

hur ser du ut egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LedsenHjärta

Ingetbranamn:

jag är utfryst överallt pga mitt utseende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingetbranamn:

Min dröm är att få lämna Sverige, jag har mina föräldrar och en del vänner men jag känner att det mest humana vore att låta mig  få dö bara, jag är utfryst överallt pga mitt utseende.

varför vill du lämna sverige? vad är fel på ditt utseende? har du testat att prata med en kurator eller dylikt om dina tankar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
LedsenHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingetbranamn:

Hjärta

hoppas det blir bättre sen med utseendet

krya på dig

är också gammal på ungdomar.se det gör inget förutom att alla kanske tycker att man är sämst men då har dom rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

ok, jobba mot det då
hur ser du ut egentligen?

Först ska jag lämna Stockholm och där är åtgärder på gång.  Jag ser ut som typ alla andra killar i min ålder..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingetbranamn: Först ska jag lämna Stockholm och där är åtgärder på gång.

Bra, då har du något att göra i alla fall. Det brukar hjälpa.

Ingetbranamn: Jag ser ut som typ alla andra killar i min ålder..

Vad är problemet då? Jag är 25 men ser äldre ut enligt många och jag blir inte utfryst. 

df rqp: är också gammal på ungdomar.se det gör inget förutom att alla kanske tycker att man är sämst men då har dom rätt

Käft vafan jag är äldre än dig men alla älskar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Käft vafan jag är äldre än dig men alla älskar mig.

"han e som han e"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

hoppas det blir bättre sen med utseendet

krya på dig

är också gammal på ungdomar.se det gör inget förutom att alla kanske tycker att man är sämst men då har dom rätt

Tack *kram*

 

 Sen om de tycker man är sämst, det får stå för dem.

 

 

 

 

 

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Bra, då har du något att göra i alla fall. Det brukar hjälpa.

Vad är problemet då? Jag är 25 men ser äldre ut enligt många och jag blir inte utfryst. 
Käft vafan jag är äldre än dig men alla älskar mig.

Jag vet inte vad fan det beror på, har fått höra att jag ser ut som en våldtäktsman/mördare.


   
SvaraCitera