Aviseringar
Rensa alla

Vill bara punda ihjäl mig


Ämnesstartare

Ingetbranamn:

Tack *kram*

 

 Sen om de tycker man är sämst, det får stå för dem.

 

 

 

 

 

 

 

tänk om de har rätt då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingetbranamn:

Jag vet inte vad fan det beror på, har fått höra att jag ser ut som en våldtäktsman/mördar

det är bra på ett sätt, tjejer gillar bad boys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

tänk om de har rätt då

Ja det ger jag fan i, jag är en självständig människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingetbranamn:

Ja det ger jag fan i, jag är en självständig människa.

ok det är inte jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

det är bra på ett sätt, tjejer gillar bad boys.

Inte i mitt fall. Skitkonstigt för jag är inte helt olik Alex i A Clockwork Orange till utseendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter så jävla jobbigt att punda ihjäl sig. Tycker inte det är konstigt att du hänger här och är 24 år. 
Försök att fokusera på ditt egna liv, försök leva "drömmen", gör det du känner för, kapa bort människor i ditt liv som inte gör dig gott, ät gott, njut av världen istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Låter så jävla jobbigt att punda ihjäl sig. Tycker inte det är konstigt att du hänger här och är 24 år. 
Försök att fokusera på ditt egna liv, försök leva "drömmen", gör det du känner för, kapa bort människor i ditt liv som inte gör dig gott, ät gott, njut av världen istället. 

Har funderat på att köra en speedball, blanda kokain med heroin, alternativt skjuta en överdos heroin. Jag försöker leva mitt liv men har nästan inga vänner vilket också är rätt deprimerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingetbranamn: Jag försöker leva mitt liv men har nästan inga vänner vilket också är rätt deprimerande.

Kan du inte skaffa vänner då? "ragga" upp en vän? en ny vän kan resultera i många fler vänner, mer att göra, mera "liv"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingetbranamn:

Inte i mitt fall. Skitkonstigt för jag är inte helt olik Alex i A Clockwork Orange till utseendet.

Alltså, man kan vara ful och få tjejer ändå. Om du har problem med honorna så tror jag mer det har med ditt mående att göra fucktiskt. Manlig depression är osexigt. 

Ingetbranamn: Jag försöker leva mitt liv men har nästan inga vänner vilket också är rätt deprimerande.

Det har man inte alltid, men man brukar stöta på nya då och då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Kan du inte skaffa vänner då? "ragga" upp en vän? en ny vän kan resultera i många fler vänner, mer att göra, mera "liv"

Har försökt men det går inge bra för jag är så jävla dum i huvudet Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingetbranamn:

Har försökt men det går inge bra för jag är så jävla dum i huvudet Ledsen

Vad gör du som är så dumt då? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingetbranamn: jag är så jävla dum i huvudet

<33
jag med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Vad gör du som är så dumt då? Ledsen

Jag är cp, hur jag än försöker skaffa vänner failar jag bara =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

<33
jag med

Nej det är du inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingetbranamn:

Nej det är du inte

jo


   
SvaraCitera