Aviseringar
Rensa alla

vill bara säga


loita
Ämnesstartare

att jag har panik [n]
ska jobba helt ensam inne i köket i morgon på en restaurang jag aldrig varit inne i med en meny jag aldrig gjort eller ens sett *dööör*
[cute][cute][cute][cute][cute]


   
Citera

skulle också ha panik [sad] .....kanske inte var någon tröst [blush]

men varför ska du vara själv?


   
SvaraCitera

vad roligt [crazy]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

skulle också ha panik .....kanske inte var någon tröst

men varför ska du vara själv?

ne de var ju inge tröst de inte ^^'

för min kompis jobbar där och skar av sig halva fingertoppen, deras riktiga kock är på semester 60 mil ifrån så de slänger in mig


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

OF 5:

vad roligt

nej [n] hade varit kul om man kunde menyn och köket


   
SvaraCitera

Vad spännande.


   
SvaraCitera

Åh herregud. Tycker att du är sjukt skillad som ens tar/får sånna jobb vid 19 års ålder. Jag har bara jobbat som servitris och bara det är slitigt och stressigt som fan. Så, duktig du är, du klarar det. Inte hela världen om något skulle gå lite fel. [smile]


   
SvaraCitera

Värsta sommarjobbet ;/


   
SvaraCitera

loita:

för min kompis jobbar där och skar av sig halva fingertoppen, deras riktiga kock är på semester 60 mil ifrån så de slänger in mig

aha [blush] men det går säkert bra, lycka till [y]


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

emery:

Åh herregud. Tycker att du är sjukt skillad som ens tar/får sånna jobb vid 19 års ålder. Jag har bara jobbat som servitris och bara det är slitigt och stressigt som fan. Så, duktig du är, du klarar det. Inte hela världen om något skulle gå lite fel.

aa de e väll lite skönt att höra, men jag är van vid stressen, gått restaurang skola tre år jobbat servitris i ett år samt själv i frukosten (fast de var bara typ 20 frukost om dan) i kök nu jobbar jag även på clarion hotell i frukosten där kommer de 500 per dag ^^' (fast där är man inte själv där är vi två eller tre)

Ending Jon:

Värsta sommarjobbet ;/

har ett annat jobb dock, detta är tills min kompis finger lever igen eller den riktiga kocken är tillbaka


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha men det går säkert bra, lycka till

mm tack jag hoppas de [chocked]
lite nervös för min kompis har bränt sig 587 gånger i de köket, klämt sig, råkat stänga av kylen och massa små saker går lätt snett i de köket [chocked] jag är van vid stort


   
SvaraCitera

loita:

lite nervös för min kompis har bränt sig 587 gånger i de köket, klämt sig, råkat stänga av kylen och massa små saker går lätt snett i de köket

ta det bara lugnt så går det nog bra [y]


   
SvaraCitera

loita:

nu jobbar jag även på clarion hotell i frukosten där kommer de 500 per dag ^^' (fast där är man inte själv där är vi två eller tre)

Gud vad duktig du är. Trivs du fortfrande då? Tycker det är kul?


   
SvaraCitera
loita
Ämnesstartare

emery:

Gud vad duktig du är. Trivs du fortfrande då? Tycker det är kul?

de är as kul trivs jätte bra 🙂 varit där i några månader nu fast de e dött med jobb just nu så inte jobbat sen studenten så därför jag måste ta detta panik jobb ^^'


   
SvaraCitera

loita:

de är as kul trivs jätte bra 🙂 varit där i några månader nu fast de e dött med jobb just nu så inte jobbat sen studenten så därför jag måste ta detta panik jobb ^^'

Ah okej, amen soft det blir en bra erfarenhet![smile]


   
SvaraCitera