Aviseringar
Rensa alla

Vill bli sjuk, fråga inte varför!


Ämnesstartare

ebert två:

Prata med mamma eller pappa istället och berätta att du inte vill åka.

Jag har det. Men jag HATAR inte klassresor och jag är inte riktigt på humör att följa med pga det läget jag ligger i nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ät ett finger tandkrän och jogga på stället i 10 minuter ska funka har jag hört

Hur funka rdet och hur långt innan datumet måste jag göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Hahah. Det är bara att bita ihop.

Sorry. Är för lat för det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får jag säga en sak nu! Jag tycker vi ska hålla oss till ämnet här. Frågan var hur blir man sjuk? Inte att jag skulle bita ihop eller prata med föräldrana! Ifall ni inte skriver nåt som svar på frågan hur blir man sjuk så snälla låt bli att skriva det då! Hoppas ni fortsätter att svara på ämnet!

Tack på förhand
//Simon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pilen3:

Jag har det. Men jag HATAR inte klassresor och jag är inte riktigt på humör att följa med pga det läget jag ligger i nu.

Nej, det sa jag inget om heller. Men berätta bara hur det ligger till för dem så kanske de förstår varför du inte vill följa med.

Om det handlar om något du inte vill prata om med dem så kan du ändra det lite så det passar. Jag menar.. handlar det om kärlek så kanske du inte vill dra upp det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pilen3:

Hur funka rdet och hur långt innan datumet måste jag göra det?

donno, ta en timme före du ska ta tempen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom och andas in min utandningsluft
drick mitt snor och slem och saliv

Garanterar förkylning som golvar dig i en vecka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ebert två:

Nej, det sa jag inget om heller. Men berätta bara hur det ligger till för dem så kanske de förstår varför du inte vill följa med.

Jag har gjort det. Men dom säger att jag ska följa med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pilen3:

Jag har gjort det. Men dom säger att jag ska följa med.

Eftersom du redan har berättat varför och sagt att du inte vill så tycker jag att du stannar hemma utan att fejka sjukdom. Det är väl ingenting viktigt du missar? Då är det helt ok att låta bli att åka över huvud taget.


   
SvaraCitera

spy bara så är du ''sjuk''.. och så låtsas du att du vill hänga med men så säger dina föräldrar att du inte kan följa med eftersom du är sjuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ebert två:

Eftersom du redan har berättat varför och sagt att du inte vill så tycker jag att du stannar hemma utan att fejka sjukdom. Det är väl ingenting viktigt du missar? Då är det helt ok att låta bli att åka över huvud taget.

Verkligen ett stort tack för att du försöker hjälpa mig! Men skulle vilja att du höll dig till ämnet och skrev hur jag blir sjuk eller lurar dom. Så du kan gärna skriva nåt tips [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

donno, ta en timme före du ska ta tempen.

hmm... finns det nåt sätt att göra det kvällen/eftermiddagen dagen innan och få feber?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vetinte1999:

spy bara så är du ''sjuk''.. och så låtsas du att du vill hänga med men så säger dina föräldrar att du inte kan följa med eftersom du är sjuk.

Bra tänkt men det finns en hacke. Hur ska jag spy?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till alla här! Jag har hört att man kan träna sig sjuk. Stämmer det? Isf så hur långt innan datumet ska jag börja och finns det nåt sätt att höja ribban om ni fattar vad jag menar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pilen3:

Till alla här! Jag har hört att man kan träna sig sjuk. Stämmer det? Isf så hur långt innan datumet ska jag börja och finns det nåt sätt att höja ribban om ni fattar vad jag menar?

Men nej sluta unge, var lite vettig nu.


   
SvaraCitera